Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hyllesystem til garderobe

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 14:30   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hyllesystem til garderobe

Hvor kjøper man sånt best og billigst egentlig?

Gammel 16-03-10, 17:58   #2
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyllesystem til garderobe

Tenker du som skap? Eller walk in closet?

Vi har sistnevnte og valgte å bygge systemet inni med hyllesystem fra IKEA. Det heter Antonius og du finner det her:http://www.ikea.com/no/no/catalog/ca...bedroom/11466/

Gammel 16-03-10, 18:35   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billigst: sikkert Ikea.
Best: Definitivt ikke Ikea. Gud bedre så lei jeg er av at det ramler ned kurver i hytt og vær.

Jeg tror Elfa sitt er det beste, og det fåes både her og der; Byggmakker, Coop Obs! Bygg ++.

Gammel 16-03-10, 18:36   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde fra Elfa og kan melde om kurver som ramlet ned der også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 18:38   #5
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Samme erfaring som Lille Ru. Det fra Ikea kastet jeg, ble så lei. Elfa sitt er jeg fornøyd med.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 18:38   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Ikea Pax og er veldig fornøyd. Bare hatt i to år, men det viser ingen tegn til å ramle ned ennå, hvert fall.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:02   #7
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh takk, godt å høre nien erfaringer.

Jeg mener kurvsystem for å ha klær i, walk in closet er vel det nærmeste jeg kan beskrive det som ja.

Har Skeidar eller Bohus noe sånt?

Gammel 16-03-10, 21:16   #8
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Ser noen har motsatt erfaring av meg. 6 år siden jeg kjøpte Ikea og Elfa, så mulig Elfa har blitt dårligere og Ikea bedre i løpet av denne tiden.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:19   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

NB! Jeg har ikke trådkurver fra Ikea, altså. De kan jeg ikke uttale meg om. Vi har trehyller og -skuffer og er altså fornøyd. Min søster har innredet et walk in-closet med det også.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:46   #10
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Vi har heller ikke trådhyller i vårt system. Vi har montert skinner på veggen, og har "faste" hyller. De kommer jo også i mange varienter. Vi har de samme skinnene på vaskerommet også. Med de tørkestativ hyllene man enkelt kan felle inntil veggen når de ikke er i bruk.

Gammel 17-03-10, 08:37   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Da vi lagde vår garderobe endte vi på Pax garderobestammer med stenger, skuffer, hyller osv. Uten skapdører. Det ble vi veldig fornøyde med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.