Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg fødte en pike i natt!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 10:02   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fødte en pike i natt!

En nydelig søt deilig liten babypike!
Litt pussig at hun ble født bak et skjermbrett på det lokale kjøpesenteret og førstemann til å møte jenta var en mann jeg sitter i et styre sammen med men pytt sann, jeg fikk ei jente

For de som ikke vet, jeg er gravid, 12 uker på vei og dette var vel den første, av mange kommende fødsels drømmer.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:17   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg fødte en pike i natt!

Hehe

Gammel 15-03-10, 10:19   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med graviditeten og mange kommende morsomme fødselsdrømmer. .fnise:

Gammel 15-03-10, 10:20   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 15-03-10, 10:22   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig!

Gammel 15-03-10, 10:41   #6
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:46   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 15-03-10, 10:58   #8
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Heldige du, jeg fødte to marsvin for noen måneder siden. Jeg husker det ene var så stort at jeg ikke ville amme det.

Det kom heldigvis en liten gutt i stedet.

Gammel 15-03-10, 11:00   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg drømte en gang at jeg fødte gordonsettervalper (se avatar), og husker at jeg var forundret over at fødselen var så smertefri.

Gammel 15-03-10, 11:09   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig!

Jeg husker jeg drømte at jeg røykte og våknet opp sint på meg selv og utrolig skamfull over at jeg kunne finne på å røyke som gravid. Og jeg fødte vel det meste fra seler til trillinger, det var som oftest utrolig enkelt og greit levert og etterpå var det litt sånn å la dem ligge igjen, putte dem i veska, legge dem i handlevogna, bagasjerommet eller på verandaen inntil videre.

Litt pussig, siden jeg føder over et halvt døgn eller mer, ender opp med haste-ks og er verdens verste hønemor til nyfødte spedbarn.

Gammel 15-03-10, 19:19   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Husker jeg drømte at pappaen til mellomste måtte dra på UL alene, for jeg hadde ikke tid....
Vel, uansett fikk han med et UL bilde hvor vi så han fra undersiden, hvor han sprikte med bena og vi så tissen hans mellom bena.

Når det endelig var tid for å dra på UL, var jeg faktisk med, men det ene bildet vi fikk var nesten likt det jeg drømte om.
Eneste forskjellen var at det ene benet hadde en liten bøy i kneet, og det var det ikke på bildet jeg drømte om.

Gammel 15-03-10, 20:18   #12
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

herlig drøm!
Jeg drømmer selv utrolig masse når jeg er gravid.

Gammel 15-03-10, 20:27   #13
Left
Passiv

Standard

Hadde også masse rare drømmer da jeg gikk med gutta. Storebror ble født fullstendig smertefull, det sa i grunnen bare plopp, og så var han der. Han ble ikke hos meg så lenge desverre, for jeg rotet han bort, og han ble ikke gjenfunnet. Da bare lagde jeg en ny.

Da jeg gikk med lillebror var ikke alle drømmene like hyggelige. Jeg drømte bla. at storebror datt i sjøen fra 2 m. høyde osv. Ikke bra.

Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 21:04   #14
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen drømte at jeg kjørte i fylla som høygravid, og ble aggressiv og slo da han forsøkte å få meg på bedre tanker.

Gammel 15-03-10, 21:53   #15
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

He-he, velkjent fenomen.

Gratulerer med graviditeten.

Da jeg skulle ha nr. 3 drømte jeg at hun hadde fest inne i magen, det satt en rekke skjeletter rundt et langbord, samt min baby da som så ut som et foster slik man ser i bøker, og hedersgjesten var Gollum ( )... jadda...

Gammel 15-03-10, 21:59   #16
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 23:56   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok ut babyen av magen mange ganger jeg, bare for å se litt på ham. Så puttet jeg ham inn igjen.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 08:11   #18
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Gratulerer med jenta.

Hva skal hun hete og får i se bilde?

Gammel 16-03-10, 08:49   #19
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med graviditeten!

Gammel 16-03-10, 17:32   #20
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mens jeg glemte babyer her og der. På kjøkkenbenken f.eks. Alene hjemme. På steder de kunne skade seg. :uff:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.