|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Noen som vet? Jeg VET nemlig at jeg har sett det i en nettbutikk et eller annet sted, men husker selvfølgelig ikke hvor. Det er et bånd som man kan feste rundt hele barnevognsbagen med refleks rundt hele. Tror det er elastisk, men er ikke sikker.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Ingen som har sett dette altså?
|
|
|
#4 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Søstra mi bruker et vanlig sånt man har på skrå over overkroppen. Spør henne, Hilda her inne.
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Det har jeg sett på lekebutikken her vi bor, men det hjelper vel ikke deg så mye.
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Bauche: Har sjekket Alexi. Ikke noe der.
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Du kan jo kjøpe refleksbånd på Stoff og stil (3 meter x 2 cm til kr 18,95) og så sy det på på strikk slik at du lager ditt eget (strekk strikken mens du syr).
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Takk for gode tips. Apotek står på lista.
|
|
|
#10 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Jeg tror eg har en som du kan få mot porto. En sånn som går runt bagen ja?
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?kalufs:
|
|
|
#12 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Jeg kjøpte på Nordic Print like før jul.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt et (elastisk) refleksbånd til å ha rundt barnevognsbagen?Aha! Jeg visste jeg hadde sett det et sted.
|
![]() |
|
|