Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Pokkers bildører !!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 23:29   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Sint!

Pokkers bildører !!!

Nå må jeg bare syte litt
Våknet til -13, men hadde heldigvis motorvarmeren på bilen. Gikk ut 5 min før vi skulle kjøre for å sette den igang før jeg skulle ut med vesla. Fikk kun opp en av bakdørene. Fikk etterhvert både ungene og meg selv inn der, vogna fikk jeg ikke med for bagasjedøra satt bom. Kjørte til barnehagen og skulle lukke opp døra igjen...satt bom. Alle 5 dørene frosset helt fast. Måtte løfte guttungen på 4 ut av vinduet og sende han inn i barnehagen med beskjed om at mamma hadde forsset inne i bilen og ikke kunne følge han... kjørte så hjem og klatret selv ut av bilvinduet ( må ha vært litt av et syn for naboene..hehe) og fikk vesla ut samme veien. Etter 45 min på tomgang fikk jeg opp bagasjedøra og en dør og kom meg avgårde med unge, vogna og diverse. To timer forseint til en jobbavtale. Sukk.
Nå har jeg klint inn alle lister med silikonstiften, så får jeg se hvor mange dører jeg får opp i morgen tidlig og om jeg får opp en gjenstrå det å se om den lar seg lukke, det gjorde de nemlig ikke i går.

Sånn, nå skal jeg slutte å surte

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:39   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokkers bildører !!!

Unnskyld men: Lempe ungen ut vinduet?

Silikon hjelper sikkert.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:48   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Unnskyld men: Lempe ungen ut vinduet?

Silikon hjelper sikkert.

Lempe ut ja, rett og slett. Hva annet kan en gjøre han syntes bare det var morro han altså og ingen hadde trodd han da han kom inn i barnehagen.

Gammel 23-01-07, 23:50   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hihi, nei det kan jeg tro.

Gammel 24-01-07, 07:36   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det var nok litt av et syn.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 07:57   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hehe

Noen som ikke tar vare på bildørene sine før og når det er vinter?

Man bør smøre dørene med silikon om høsten når dørene er tørre og gjøre dte et par ganger om vinteren og
Og billåsene bør smørrest.

Håper du slipper å bli sittende fast inne i bilen igjen

Gammel 24-01-07, 09:02   #7
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg trodde nå at du skulle fortelle om det å få en bildør i hodet - for det gjorde jeg, og knakk nesa.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 10:35   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg trodde nå at du skulle fortelle om det å få en bildør i hodet - for det gjorde jeg, og knakk nesa.

Jeg har faktisk greid kunststykket å klemme nesa i bildøra (og det var meg selv som lukket igjen døra over nesen).

Gammel 24-01-07, 11:53   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Dere er morsomme!

Gammel 24-01-07, 12:05   #10
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Måtte flire litt her nå, samtidig som jeg selvsagt syntes synd på deg da.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 12:13   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Hehe

Noen som ikke tar vare på bildørene sine før og når det er vinter?

Man bør smøre dørene med silikon om høsten når dørene er tørre og gjøre dte et par ganger om vinteren og

Håper du slipper å bli sittende fast inne i bilen igjen

Må bare tilstå at jeg glemte hele silikonskiten i høst, vi har jo hatt +10 til langt over jul her på østlandet. Låsolje skal kjøpes i dag
Fikk forøvring opp alle dørene i dag og rakk det jeg skulle, puh !

Gammel 24-01-07, 13:07   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Dørene tørre? På denne tiden av året?
:klissblaut:

Godt det gikk bedre i dag!

Gammel 24-01-07, 13:34   #13
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Joda, veldig kjent problem det der. Vi får heldigvis opp dørene foran, selv om jeg kjenner at vi må ta noen runder med silikonstiften der også.

Syntes det var strevsomt nok å klatre bakover med ett barn, spenne han fast og klatre fram igjen for gjentakelse i barnehagen (bare motsatt).

Men huff, klemme si ega nese i bildøra. Beklager, men det er til å fnise av. Samtidig vet jeg hvor fortvilende det er. (Mester i å slå hodet opp i åpne kjøkkenskapdører).

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 13:52   #14
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere passat eller? Jeg og bilen vår er ikke godvenner på vinterstid.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 13:55   #15
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det skal faktisk hjelpe med både silikon på listene rundt døra samt å varme bilen skikkelig opp før du kjører...

Har selv smurt silikon på dørlistene og det går kjempegreit!

Gammel 24-01-07, 14:26   #16
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Unnskyld men bra det gikk bedre i dag da.

Gammel 24-01-07, 22:48   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Har dere passat eller? Jeg og bilen vår er ikke godvenner på vinterstid.

Passat ja og kjenner to til med maken bil og samme trøbbel

Gammel 24-01-07, 22:54   #18
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Kjenner fortvilelsen ja, bare at jeg hadde motsatt problem. Jeg klarte å få opp bildøren, men fikk ikke lukket den igjen. Så jeg måtte binde døren fast før vi endelig kunne kjøre av gårde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.