Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Veldig aktiv jentelangweekend

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 22:46   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig aktiv jentelangweekend

Jeg vurderer om jeg skal dra sammen noen venninner til neste sommer for litt tøffere aktiviteter. Jeg og noen venninner har gjort dette tidligere, men jeg vil som sagt at det blir litt tøffere enn da. Det vi gjorde den gangen var:

- dressin og paddling
- ridning på Dovre og tur opp på Snøhetta
. rafting Sjoa og slalom på Stryn
- sykling langs Telemarkskanalen
- sykling på Rjukan

Og så fikk vi barn og så ble det ikke noe mer ... Nå har jeg som sagt lyst å ta opp dette igjen. Hva skal vi finne på nå som gjerne er litt tøffere og mer utfordrende?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 22:51   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldig aktiv jentelangweekend

Du mangler i hvert fall klatring, brevandring og Svalbard.

Gammel 16-03-10, 23:41   #3
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør det være i Norge?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 23:45   #4
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prekestolen basecamp (går an for voksne og, jeg har ikke vært der enda)
Svalbard er jo et must
Fjelltur i Geiranger - gå av ferga halvveis i fjorden og gå opp samme veien som kongeparet på sølvbryllupsturen, også gå inn til geiranger. Hverken langt eller vanskelig, men flott
guidet fjelltur til en eller annen fjelltopp eller over en bre, eller noe klatrekursgreier med turistforeningen f.eks
Lofoten!! Masse flott natur, fjell og fine opplevelser
Lei et fyrtårn på en øde øy et sted på vestlandet
havfiske?

Sist redigert av m^2 : 16-03-10 kl 23:51.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 23:53   #5
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå pilegrimsleden til Nidaros og avslutt med å bo på Pilegrimsgården!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 00:01   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Josten på langs, om dere er habile skigåere.

Gammel 17-03-10, 00:27   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende greier!

Skigåing er nok det jeg er dårligst på, nedover går det bedre ... Jeg har ikke høydeskrekk (jeg er f.d. fallskjermshopper

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bør det være i Norge?

Jeg kan tenke meg at det blir norske og svenske jenter som blir med. Vi bør ikke bruke for lang tid eller penger på reise.

Gammel 17-03-10, 08:22   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klatring?

Her er en oversikt fra DNT med kurs andre aktiviteter. Kanskje noen tips?
http://www.dntfjellsport.no/activity.php?fo_id=82

Gammel 17-03-10, 20:18   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Klatring kan absolutt være en del av det, samtidig har jeg lyst å gjøre noe over flere dager og da ser jeg ikke helt at klatring skal være ting for hele turen, men en del, absolutt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.