|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Veldig aktiv jentelangweekendJeg vurderer om jeg skal dra sammen noen venninner til neste sommer for litt tøffere aktiviteter. Jeg og noen venninner har gjort dette tidligere, men jeg vil som sagt at det blir litt tøffere enn da. Det vi gjorde den gangen var: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veldig aktiv jentelangweekendDu mangler i hvert fall klatring, brevandring og Svalbard.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Veldig aktiv jentelangweekendPrekestolen basecamp (går an for voksne og, jeg har ikke vært der enda) Sist redigert av m^2 : 16-03-10 kl 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Veldig aktiv jentelangweekendJosten på langs, om dere er habile skigåere.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Veldig aktiv jentelangweekendSpennende greier!
Jeg kan tenke meg at det blir norske og svenske jenter som blir med. Vi bør ikke bruke for lang tid eller penger på reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Veldig aktiv jentelangweekendKlatring?
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Veldig aktiv jentelangweekendKlatring kan absolutt være en del av det, samtidig har jeg lyst å gjøre noe over flere dager og da ser jeg ikke helt at klatring skal være ting for hele turen, men en del, absolutt! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|