|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() AdjunktkompetanseHva tjener man som lærer i vgs som sykepleier med adjunktkompetanse (med PPU)?
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Adjunktkompetanse
Det kommer helt an på hvor mange års arbeidserfaring du får med deg. Jeg er adjunkt med oppfykk, og tjener ca 400 000,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: AdjunktkompetanseOppfykk? |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Adjunktkompetanse |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: AdjunktkompetanseDet er altfor sjelden oppfykk i vår bransje, jeg tror jeg må ta det opp med fagforeningen.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: AdjunktkompetanseOppføkk derimot, det ser vi alt for ofte. Jeg føkker stadig opp ting. |
![]() |
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: AdjunktkompetanseUten PPU kan man faktisk bli betalt som lærer uten godkjent utdanning, og det er ikke spesielt mye det. Noen gir lønn som adjunkt når man ikke har PPU også får man adjunkt med opprykk etter man er ferdig med PPU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
Man får selvfølgelig lønn etter stilling, så om man jobber som lærervikar får man lærerlønn. (Men ikke fast stilling, i og med at man ikke er kvalifisert for jobben.) Adjunkt med opprykk krever vel 60 stp ut over ordinær lærerutdanning? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|