|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kokesjokolade?Hva slags merke kokesjokolade bruker dere til kakelaging osv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kokesjokolade?Jeg foretrekker Dronningsjokoladen. |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kokesjokolade?Dronningsjokolade fordi den er melkefri.
![]() |
#5 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokesjokolade?Jeg liker virkelig ikke sjokoladen fra landlord. Bruker vanligvis Dronningsjokolade. Har et par ganger brukt Landlord-sjokoladen i sjokolademuffins i stedet for Dronningsjokolade og sverger på at jeg kjenner forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokesjokolade?Hvis jeg skal lage en sjokoladekake til et barneselskap, hender det at jeg bare bruker de billige, ungene bryr seg ikke og er ikke sjokoladekjennere eller noe, og jeg synes de er helt ok. Til litt mer "eksklusive" kaker og desserter der sjokoladen har en betydelig hovedrolle, som feks. sjokoladefondant, lekre glasurer og sånt, bruker jeg Dronning eller Freia 70 %, ofte en av hver. Jeg hamstret noen dronninger da de var på tilbud til 10,- kroner stykket på Ica nylig. Kjekt å ha i bakeskuffen.
![]() |
#10 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kokesjokolade?Bruker Dronningsjokolade eller Freia 70% til kakebaking.
![]() |
#14 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Kokesjokolade?Som regel Coop sin her også, både til baking og mumsing.
![]() |
|
|