|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Dere som reiser på telt- eller campingturHar dere noen tips til sider man kan kjøpe rimelige kasserolle- og bestikksett, kopper og kar, og ellers smarte løsninger og tips som tar liten plass på veien?
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturwww.xxl.no Der får du jo tak i alt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturBiltema har faktisk mye til en grei pris.
![]() |
#4 |
Står på egne ben
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturBiltema har vi handlet mye som er greit. Bestikksett har vi fra Europris, og også litt annet. Luftmadrasser har Jysk godt utvalg på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturPå vår rema 1000 butikk hadde dem faktisk veldig mye til sånne turer, prisen må du ikke spørre om. Jeg så det når jeg skulle ha sitteunderlag til en tur vi skulle på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturDersom dere ser for dere mat på stormkjøkken, ville jeg investert i et litt ordentlig sett der. Vi har Trangia (tror jeg det heter), det er sikkert ikke det billigste, men er veldig fornøyd med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturMannen skal bygge en stor kasse med inndelte rom til å ha baki bilen. Den skal romme alt utstyret vi trenger for turen. Vi har med stor vanndunk, et lite kjøleskap og et ordentlig kokeapparat.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Dere som reiser på telt- eller campingturOppvaskbaljene på Europris er geniale i alle fall, for de har skikkelige håndtak og er firkantet og er høye og gode. Rund oppvaskbalje er noe herk i disse felleskummene. Passer sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|