Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vi leter etter en kul caps!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-10, 12:01   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi leter etter en kul caps!

Storebror har en caps han har brukt siden han var 2. Den er skikkelig utvasket nå. (og litt liten)

Capsen har denne formen - og det skal neste caps ha også. (Dette er ikke et krav fra storebror, men fra mor. Jeg synes han ser ut som en bondetamp med vanslig caps )

Noen som har sett noen stilige? - Gjerne med stjerner og greier. (Molo har kanskje?)

Jeg har kun sett på Ellos og HM, så det kan være en lett sak.

Gammel 21-03-10, 12:03   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: vi leter etter en kul caps!

De har denne på pomp delux.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 12:08   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi leter etter en kul caps!

HM hadde iallefall slike i rosa og lilla så jeg da jeg sveipa innom fredag. Men jeg sjekket ikke noe mer, det har kanskje du gjort?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 12:10   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde en i rosa - men ikke i guttefarger. Den kan godt være rød ifg storebror altså.

Gammel 21-03-10, 12:10   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser de ikke på nett nei, men mente bstemt jeg så typen i butikken på Trondheim Torg, men sikkert ikke i rett farge nei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 13:26   #6
Left
Passiv

Standard

På H&M har de mange capser med denne fasongen. Storebror fikk en grå slik caps for noen dager siden.
Ellers er jo skatecaps morsomt - lillebror har en hvit og lilla en, med stiv og rett brem. Han ser skikkelig kul ut

Jeg har fullstendig hodeplaggdilla, så gutta har omtrent alt som finnes av typer og farger

Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:04   #7
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg googlet etter dette og da dukket denne gamle tråden opp.

Har kikket i de fleste kjedebutikkene men finner ikke noe som ligner, noen som har noen tips på hvor jeg kan lete?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:21   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

De hadde på Lindex, riktignok med "Emil"-trykk på siden, men den var fin ellers. Og lys blå.

Vi går for trailerlooken på hodeplagget og i år valgte Sønnemannen selv ut en knallblå caps fra "éS":

Har du sett etter Appamann sine? Mulig også Volcom har slike capser i riktig størrelse.
Både jeg og Rochermannen hadde slike capser fra Volcom fra den tiden jeg kjørte surfestilen

Sist redigert av Vianne Rocher : 18-06-11 kl 00:58.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:22   #9
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Nå fant jeg flere fine, men ikke til barn. Gutten har ikke akkurat peanøtthode så det er mulig det passer.
Jeg får måle i morgen.

Gammel 18-06-11, 00:24   #10
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De hadde på Lindex, riktignok med "Emil"-trykk på siden, men den var fin ellers. Og lys blå.

Vi går for trailerlooken på hodeplagget og i år valgte Sønnemannen selv ut en knallblå caps fra "èS":

Har du sett etter Appamann sine? Mulig også Volcom har slike capser i riktig størrelse.
Både jeg og Rochermannen hadde slike capser fra Volcom fra den tiden jeg kjørte surfestilen

Jeg er ikke helt på trailerstilen enda, men mulig han hadde valgt det selv.
Jeg skal sjekke opp merkene du nevner, takk for tips.

Gammel 18-06-11, 00:32   #11
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Å kjære vene, jeg tror jeg elsker Appaman.
De hadde mye fint.

Gammel 18-06-11, 00:52   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Så fint at denne kom frem igjen - vi trenger nemlig caps i år igjen - denne gangen til begge gutta - i fjor kjøpte jeg en fra lindex. de var bare innmari rare i formen.

Appaman liker jeg godt - har endel t-skjorter derfra og de er utrolig deilige!

Gammel 18-06-11, 01:06   #13
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Fant flere her, men syns de ser litt høye ut.

Gammel 18-06-11, 09:16   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

så en lignende på mitt rom i går.. vet ikke om de har den på nett....(www.mittrom.no)

Vet ikke hvor du bor, men cuba blir nok litt langt unna mitt rom.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.