|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Vi leter etter en kul caps!Storebror har en caps han har brukt siden han var 2. Den er skikkelig utvasket nå. (og litt liten)
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vi leter etter en kul caps!HM hadde iallefall slike i rosa og lilla så jeg da jeg sveipa innom fredag. Men jeg sjekket ikke noe mer, det har kanskje du gjort?
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vi leter etter en kul caps!Ser de ikke på nett nei, men mente bstemt jeg så typen i butikken på Trondheim Torg, men sikkert ikke i rett farge nei.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Vi leter etter en kul caps!På H&M har de mange capser med denne fasongen. Storebror fikk en grå slik caps for noen dager siden. |
|
|
|
#7 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi leter etter en kul caps!Jeg googlet etter dette og da dukket denne gamle tråden opp. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi leter etter en kul caps!De hadde på Lindex, riktignok med "Emil"-trykk på siden, men den var fin ellers. Og lys blå.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 18-06-11 kl 00:58. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ingen tittel
Sv: Vi leter etter en kul caps!Nå fant jeg flere fine, men ikke til barn. Gutten har ikke akkurat peanøtthode så det er mulig det passer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ingen tittel
Sv: Vi leter etter en kul caps!
Jeg er ikke helt på trailerstilen enda, men mulig han hadde valgt det selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ingen tittel
Sv: Vi leter etter en kul caps!Å kjære vene, jeg tror jeg elsker Appaman. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vi leter etter en kul caps!Så fint at denne kom frem igjen - vi trenger nemlig caps i år igjen - denne gangen til begge gutta - i fjor kjøpte jeg en fra lindex. de var bare innmari rare i formen.
|
|
|
#14 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Vi leter etter en kul caps!så en lignende på mitt rom i går.. vet ikke om de har den på nett....(www.mittrom.no)
|
![]() |
|
|