Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

En enkel måte å holde seg synkronisert i en jungel av programmer og dibbedutter....

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-10, 16:49   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

En enkel måte å holde seg synkronisert i en jungel av programmer og dibbedutter....

Jeg er en smule frustrert. Har en Nokia N82 som skal erstattes av en iPhone. Har hatt nokiaen synkronisert opp mot Outlook via et program som heter Plaxo. Plaxo igjen er synkronisert med google/gmail'en.

Nå har den ene laptopen som hadde outlook installert blitt ødelagt. Når jeg nå skal synke nokiaen opp mot laptop nr.2 (en mini-sak uten CD rom), som ikke har outlook for så å synke mot iPhone går det i stå. Hvilket program skal jeg da bruke?

Google synk får jeg ikke til og plaxo funker ikke direkte mot Nokia N82. Alt av data ligger altså på denne Nokia, og jeg MÅ få det over på mini-laptopen og iPhonen på et vis.

Arrgg...klarer ikke tenke klart. Noen som har en enkel løsning som også kan fungere fremover? Eller noen som kan dele litt om hvordan de holder tingene sine synkronisert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.