|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Freshe opp hagen før hussalgNå er snøen borte og da kom hagen frem og det er liten tvil om at her må det gjøres endel før vi selger huset. Jeg og mannen har ikke grønne fingre og det bærer hagen preg av. Bedene er overgrodde av ugress og lite innholdsrike og grusen er full av ugress. Noen som har enkle billige triks for å få freshet opp hagen utover luking som det blir mye av fremover? Har lite lyst å bruke mye penger på hagen nå som vi har bestemt oss for å selge.
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Freshe opp hagen før hussalgTa noen bilder og legg inn her, så får du sikkert noen tips
![]() |
![]() |
#3 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Freshe opp hagen før hussalgDet er mye lettere når man ser bilder, ja. Jeg tenker umiddelbart at det dreier seg om å lure øyet. Ikea har billige keramikkpotter av grei størrelse (koster et sted mellom 40 og 50 kroner). Jeg tror jeg hadde 12-14 av dem da vi solgte, men jeg hadde jo brukt et par sesonger på dem, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() Sv: Freshe opp hagen før hussalgHvis det finnes en uteplass for opphold, så møbler fint med hagemøbler og pynt opp med duk på bordet og gjør det koselig til visning. Da kommer det farm at boligen har en koselig uteplass.
![]() |
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Freshe opp hagen før hussalgDe innholdsløse beddene løser du ved å ta en tur på plantasjen og kjøpe whatever som er på tilbud, er stort nok til å ta litt plass og er dekorativt.
![]() |
|
|