|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Trøbbel med vaskemaskinVi har trøbbel med vaskemaskina i leiligheta. Det er en smal modell av typen Whirlpool aa800. Det som er problemet er at sjølve trommelen har hengt seg opp så den går ikkje rundt verken når vi prøver å sette maskina igang eller ved at vi prøver å skubbe den manuelt når den er av. Har sjekka filteret men finner ingenting som kan tyde på at det skal sitte fast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinHar tenkt tanken sjøl, men burde det ikkje då likevel gå an å manuelt dra trommelen rundt? Den sitter heilt fast. Stakkars boxerane mine som ligger inni der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinFår du ikke åpnet maskinen om du tømmer ut vannet heller?
![]() |
#5 |
er her
|
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinDu bør tømme maskinen i det minste. Om garantitiden er ute ville jeg plukket maskinen fra hverandre og sett hva som blokerer trommelen, mest sannsynlig er det et fremedlegeme, men det kan også være andre ting. Har du ikke en nabo eller lignende du kan ta med skitentøyet ditt til for å låne maskin der?
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinDette er en vaskemaskin av den smale typen med åpningen på toppen, og trommelen har satt seg fast med døra ned i bunnen av vaskemaskina. Ergo får eg ikkje ut klea som er inni heller. Har fått åpna et lite deksel og fått fiska ut noken få boxera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinHmm, det har eg aldri tenkt på at det kan vere. Eg var ikkje der når maskina blei montert, det var det en venn av ho eg bur med som gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2017
![]() |
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinJeg har nøyaktig samme type vaskemaskin og nøyaktig samme problem... Fant du ut hva som var problemet og fikk du løst det selv? Mine boxere er trygge, men det er ikke nygenseren til datteren min :O |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trøbbel med vaskemaskinHvis det er ny maskin og garanti på den, så ikke skru noe selv... Da risikerer du å miste all form for garanti.
![]() |
Emneord |
vaskemaskin |
|
|