|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har mottatt selvangivelsen med mulighet til å forandre og slikt, men jeg har ikke mottatt noe der det står hvordan jeg ligger an. Er ikke det rart?
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Da får du vel ikke skatteoppgjøret før i oktober, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har aldri pleid å stresse så veldig med å finne ut hva skatteetaten mener jeg får igjen eller skylder, for jeg har stort sett tålelig kontroll på det gjennom hele året selv. Men fjoråret var noget underlig på flere plan, og jeg er redd jeg for første gang skal få en baksmell.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?
![]() |
#5 |
Originala
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Sånn er det for min del også. Fordi mannen min har et enkeltmannsforetak. Og det er en smule irriterende, siden han ikke har har hatt et eneste oppdrag på det på jeg vet ikke hvor lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Kirsebær: Det er ikkje berre dei med enkeltmannsforetak og slikt som må vente til oktober. Dei som skatteetaten vil sjekke må og vente. Så kanskje du er så "heldig" å ha blitt trekt ut der.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#9 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg tror ikke det har noe å si om man er selvstendig næringsdrivende eller vanlig for å si det sånn når det gjelder å få skattepengene i oktober. Jeg har selv fått pengene i oktober, men mener at alle får selve skatteberegningen nå uanett.. mulig jeg tar feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Originala
|
Ja, det er nå du kontakter advokat og henter ut alt han skylder deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Ein eventuel restskatt er jo lurt å få inn før den 31 mai ( eller noko slikt ) Og det er grunnen til at eg kjem til å setta meg ned i kveld, legga inn alle tall på meg og mannen og sjekka kva resultatet er.
![]() |
#12 |
Originala
|
Det skjedde for min del et år. Men den gang var det ikke snakk om å undersøke opplysningene ekstra, og jeg fikk beregningen som vanlig i mars. Det ble opplyst at de ikke rakk å sende ut alle i juni, deriblant min. Utbetalingen kom i oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Og så hadde jeg ikke lest hovedinnlegget nøye nok..
![]() |
#14 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Har du lest alle sidene? Side 3 også?
![]() |
#16 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Er ikke det en knapp eller lenke ett eller annet sted? "Se på something" og så får man opp en PDF der sånt står? :lengesidensist:
![]() |
#17 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi fikk vår (jeg og mannen) i oktober i fjor. Men vi fikk som vanlig i mars og plutselig dagen før vi skulle få utbetalt det vi hadde til gode i juni fikk vi hvret vårt brev om at det ikke kom før i oktober. Gruelig irriterende i og med at vi hadde 30 000,- tilgode som vi hadde planer om å bruke til ferie. Men det gikk til julegaver og diverse i steden.
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Er det bare jeg som ikke har mottatt foreløpig skatteberegning?Jeg har ikke fått noen beregning. Mannen har fått. Jeg sitter også og lurer på om det bare er seint eller om det er noen grunn til at det er sånn.
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
Sidene?
![]() |
#20 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Det siste valget på den siden der du velger levere/endre gir deg hele dokumentet, med 4 sider.
![]() |
|
|