|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?Noen viste meg såvidt hvordan jeg kan felle elastisk en gang, men nå har jeg glemt det - og jeg må helst vite hvordan i kveld. Finnes det en youtube-snutt eller en enkel skriftlig forklaring noe sted? Eventuelt noen som kan produsere sistnevnte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?Hva er det du skal felle?
![]() |
#6 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?Dette var et ukjent begrep for meg, men nyttig.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?Åneiånei - jeg fant den übergeniale måten å gjøre dette på her på en kjolehals. Pent ble det også. Men husker jeg hvordan det funket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?Jeg mener jeg ble vist at det var tre kast per maske eller noe? Også synes jeg det så helt på jordet ut, og glemte alt sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bare sær
![]() Sv: Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?Eller du kan gjøre som jeg har gjort på denne genseren:
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() Sv: Elastisk felling, hvordan var det nå igjen?
Jeg har gjort en sånn felling på ensfarget genser også, det ble bra.
![]() |
|
|