|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Påskeegg fra HariboEuropris tror jeg har.
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Påskeegg fra HariboDet er ikke nok med det aller aller meste hvis godteriet ligger i samme egg. Det var det som var så fint med Haribo, der er det godteri i småposer, inni egget.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Påskeegg fra Haribohttp://www.leaf.no/index.php?action=...44da605b03d56d |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Påskeegg fra HariboKan man ikke komponere et eget påskeegg med det man vet ungene liker/tåler? Sånn type pappegg fra Nille? Eller de fine, fine metalleggene jeg kjøpte for halv pris på Kremmerhuset i forrige uke
![]() |
#15 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påskeegg fra HariboVi har en boks med slik "haribo påskeegg". Der ligger alt godiset sammen (altså ikke i slike små poser), men jeg sjekket innholdsfortegnelsen og kan ikke se at det skal være noe gluten i dette. Tar selvfølgelig et ørlite forbehold om at jeg kan ha blingset, men jeg sjekket to ganger, så jeg tror ikke det.
![]() |
![]() |
|
|