|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand i påskenNope, det er ikke verdt turen! vi var der i fjor, så og si ingen attraksjoner som er åpne, så og si ingen spiseplass heller. Det som var positivt var at vi fikk se alle dyrene i villmarka for der var ikke så varmt for dem. Men ellers så var det skuffende greier!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand i påskenJeg kan bare signere. Vi bor jo her nede og har parken tilgjengelig hele året, for oss er en tur i påsken bare koselig og absolutt verdt det, er så fint turområde, men kommer man langveisfra vil man nok bli særs skuffet!
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand i påskenVeldig lite attraksjoner åpent ja. Påskeggleting på lørdagen, pinnebrødsteking, bål, Soko (cafeen) og vaffelstua er åpent. Så man går der for turområdet og dyrene.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand i påskenVi skal til parken på tirsdag, og gleder oss masse. Men vi har vært der mange ganger før, både i høysesong og lavsesong, så vi vet hva vi kan forvente oss. Har man ikke vært der før, så ville jeg nok heller ha venta til høysesongen, ja, så man kan få med seg alt som skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Dyreparken i Kristiansand i påskenVi har vært der før, men om vi skal så må vi ta det som en tur, overnatte en natt osv. Kjenner at jeg er ganske usikker på om det er verdt det. Det er bare åpent til 10-17 også, og det syntes jeg er litt kort tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|