|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRJeg bestilte varer for nesten 1000 kr for mer enn en måned siden.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRJeg har ikke bestilt noe nå, men har gjort det flere ganger før og alltid fått det jeg har bestilt innen rimelig tid. Det er jo mulig at hun har rett i at de har hatt sykdom.
![]() |
![]() |
#4 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRNæh. Eller, jeg fikk det jeg bestilte i januar, ikke det jeg bestilte i februar. Har sendt en mail og kansellert ordren - jeg har minimalt behov for ulltøy i for små størrelser midt på sommeren.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRJeg bestilte i januar og fikk varene raskt. Det manglet et par plagg, men det stod vel at de kunne være utsolgt for enkelte ting.
![]() |
![]() |
#6 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRUtrolig kjipt. Må sjekke om pengene er trukket fra kontoen, jeg betalte med VISA da jeg bestilte så det regnet jeg med...
![]() |
#7 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRR
Jeg også, men de er ikke trukket.
![]() |
#8 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRJeg har også bestilt varer derfra, og er ikke fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Krokofanten ... har dere fått varene? GRRRDu kommer nok ikke til å få varene dine vennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
krokofanten |
|
|