|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJeg og en venninne (gjett hvilken
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJeg fant en hos Haga bussreiser også, til ca samme prisen. Trodde bussreiser skulle være billig jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnNå ville jeg heller tatt en bil ned til krs, ferja over, så landet på Grønhøj feks og tatt en tur i Fårup sommerland.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJeg har lappen men Fibi har ikke, og jeg vegrer meg litt for å ta en bilferie der bare jeg må kjøre hele tiden, hadde vært bedre om begge kunne dele på det. Så derfor snakket vi litt om bussferie, men steike dyrt da. Vi kan jo snakke med et reisebyrå, Fibs.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJa, det kan vi. Eller evt. sjekke priser på tog til krs og buss fra hirtshals. Men jeg mistenker at det kan bli nesten like dyrt. Det som er så fint med bussturene er jo at vi kan sitte og slappe av på bussen, og det er mange aktiviteter inkludert (som man jo ikke MÅ bli med på om man ikke orker). Men 8500 ble litt dyrt, altså...
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barn
Ja, du vet jo hvordan jeg er når jeg kjører, jeg er en så hysterisk elendig multitasker at jeg må skru av radioen når jeg leter etter parkeringsplass, og kan såvidt føre en normal samtale når jeg sitter bak rattet.
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJeg vet ikke hvordan det er i høstferien. Men de jeg så på var kun om sommeren. Det finnes nok andre bussturer i høstferien, men det er mer sånn "se på gamle kirker og sånn-turer". Sånne som farmor drar på en to-tre ganger i året.
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnEh, leste litt på denne turen nå:
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJa, de burde jo egentlig det. Men man kan sikkert drøye løveparken til den siste dagen hvis man ordner skyss og sånnt selv?
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnJa det kan godt hende. Årh jeg har reisefeber, jeg må reise i sommer, en eller annen plass. Bare så synd jeg ikke vet når jeg skal jobbe og at mannen MÅ ha fri i fellesferien siden anlegget stenger da, så det er jo festlig.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnEn ting er i hvert fall sikkert; det blir dagstur eller 1 overnatting til Dyreparken, sikkert i juni. Kanskje i mai, det er jo ikke såå dyrt. 3 timer med bil, det går jo helt fint. Bli med.
![]() |
#13 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnEr ikke de 8500 for fem dager, tur/retur med buss, overnatting i 4 netter inkl frokost, inngang Legoland og Løveparken for en voksen og ett barn? Er det dyrt altså?
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barn
Jo det var det, jeg syntes ikke det var dyrt når jeg kikket nærmere etter nei. Men så spørs det om jeg kan/vil betale 10.000 for en ferie bare for meg og eldste, minsten hadde også syntes sånt var stas, då jeg får tenke litt på hvordan vi skal gjøre det. Vil at han også skal få reise på ferie. Og mannen, selvsagt, vi har faktisk (og vi har vært sammen i 13 år til sommeren) ALDRI vært på familieferie sammen, bare oss. Det er vel på tide, hehe.
Ah. Danmark er fantastisk å kjøre i, i forhold til i Norge. Veiene er helt utrolige!
![]() |
#16 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barndyreparken er jo også kjempekos. Jeg er de tre små skal dit i morgen og finne egg. De gleder seg kjempemye:-)
![]() |
#17 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Bussferie fra Stavanger til "ettellerannetstedidanmark" med barnOm dere bare vil til Legoland går det jo an å fly til Billund da.
![]() |
|
|