|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hotelltips for LondonVi reiser mest sannsynlig til London i begynnelsen av juni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hotelltips for LondonHvis dere ikke bor et sted midt i London, er det ikke gangavstand dit heller. Men undergrunnen er grei, og dere bør lære dere å bruke den først som sist.
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hotelltips for LondonVi bodde på Best western Phoenix hotel i London. Ikke noe fancy schmansy, men billig, helt ok, og med god frokost, og aller viktikst- VELDIG nærme Bayswater T-bane stasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonJeg vet det er veldig "norsk", men jeg trives i Bayswater-området. Skal ha ei natt i London nå om et par uker, og da skal jeg bo et helt annet sted, det blir nesten litt rart.
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonJeg ble anbefalt St.Giles fra flere som har prøvd mange ulike hotell i London så vi prøver det.
Hvordan fikk du til det? Vi betaler 3200 for 4 netter i juni.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonJeg skal også bo på St. Giles, i 1. mai-helgen. Betaler 89 pund for en natt i enkeltrom med frokost, men tenkte det var greit å bo litt sentralt siden jeg reiser aleine. Vanligvis bor jeg privat i London, så lite peiling på hoteller, men nå er det utdrikningslag, så da kan jeg ikke godt troppe opp hos bruden og be om å få sove der og ødelegge alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hotelltips for LondonSt. Giles er det nest kjipeste hotellet jeg har bodd på ever. *tilstår* |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hotelltips for LondonSt Giles er jo som en skoboks, er man litt stor i tillegg så kan det bli ganske så klaustrofobisk (særlig når man prøver å få plass i dusjen
![]() |
#13 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonJeg har ikke vært i London, men vi bodde på Premier Inn i Liverpool og der var det bra frokost! Det var helt vanlige hotellrom, og grei størrelse på badet. De har vel 3-4 hoteller bare i Liverpool, så jeg vil anta at de er litt rundt omkring i London også, og at standarden er noenlunde lik?
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonVi skal bo her: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...n_England.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonVi skal til London i mai, og da skal vi bo på Kensington Seraphine, som ligger helt inntil Kensington Gardens/Hyde Park. Jeg har kikket masse på Londonhoteller denne gangen, for å finne ett som ser ut som litt mer enn bare et sted å sove, så jeg håper det blir bra. Det fikk mange positive tilbakemeldinger på booking.com, og så ble jeg litt tiltrukket av at de hadde myke dyner istedet for de vanlige laken/teppegreiene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hotelltips for Londonhttp://www.arranhotel-london.com/rates.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hotelltips for Londonfølger ivrig med på denne tråden..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonKjipt, da. Jaja, jeg skal i utdrikningslag, så jeg skal vel komme dit seint lørdags kveld / natt og sprette ut på shopping neste dag, så det går nok fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hotelltips for LondonJeg har blitt anbefalt St. Giles opptil flere ganger, så det må jo være noen som trives der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|