|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Verdens beste deo er?Ja, anbefal meg en deo.
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste deo er?Mange vil nok anbefale deg Biotherm Deo Pure. Jeg synes også den er god, men jeg svetter lite. Min personlige favoritt er rett og slett den billige Vaseline Intensive Care, både fordi den funker like godt som Biotherm, koster bortimot ingenting, og ikke minst: den irriterer ikke den sensitive huden min som mange deoer gjør.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Jeg har lenge sverget til en billigvariant - Sterilan Optimal:
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Jeg liker også Biotherm sin godt, men jeg har ellers landet på Dove Silke til vanlig. Den gjør nytten like bra og koster en brøkdel (og jeg kan kjøpe den på dagligvarebutikken og slipper å huske å gå på parfymeri). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Verdens beste deo er?Lush sin aromaco eller aromarant er uslåelige, synes jeg. De lukter også så svakt at det ikke er noe problem å bruke dem med parfyme i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?
Dette var lett- signerer begge disse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste deo er?Bruker Neutral sin og lukter aldri svette, men så er jeg sjelden plaget av det også da.
![]() |
#8 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste deo er?Den nye fra Garnier er virkelig super.Bra og billig. Er noe krystallgreier tror jeg....
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Kiss My Face sin Liquid Rock.
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste deo er?I svangerskapet svettet jeg vannvittig mye. Denne var den eneste som funket hos meg. Fåes på apo, litt dyr, men veldig god. Viktig at det er den turkise da denne er den mest effektive i serien:
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
Kan bare signere dette. Jeg bruker ikke andre deodoranter enn denne, og er strålende fornøyd.
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Cosmica med parfyme fra apoteket er den eneste jeg virkelig er fornøyd med. |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Jeg bruker Biotherm sin når jeg har den tilgjengelig. Hvis ikke blir det en billigvariant. Nå er det en grønn fra Dove som står i skapet.
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Jeg svetter enormt som gravid og takk og lov virker Coop Englamark sin uparfymerte og rene deo perfekt !
![]() |
#16 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Verdens beste deo er?http://www.thecrystal.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
Den synes jeg virket dårlig på meg.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens beste deo er?Jeg er veldig fornøyd med Cosmica sin uten parfyme. Før sverget jeg til Biotherm sin men syns den plutselig endret lukt, mulig de har forandret litt på den? Liker den i hvert fall ikke lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Denne er den eneste som funker for meg. Jeg hater rollon for jeg føler de aldri tørker skikkelig. Med denne er jeg tørr hele tiden og den lukter ingenting. Svetter ikke og lukter ikke.
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Verdens beste deo er?Akkurat nå bruker jeg en parfymefri som jeg kjøpte på apoteket i Sverige. Mulig det er Aco, jeg husker ikke i farta. Den funker overraskende bra, jeg har ikke følt at jeg har luktet svette. Jeg bruker som oftest deodoranter fra apoteket ellers også.
![]() |
|
|