Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Verdens beste deo er?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 12:55   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste deo er?

Ja, anbefal meg en deo.
Jeg har ingen god erfaring med billigvariantene.
Jeg har periodevis mye stress med masse møter, så det å i tillegg frykte for å lukte svetter er ikke kult.

Jeg har prøvd Clarins - og var fornøyd med den, så nå lurer jeg på om det finnes noen andre som er ENDA bedre.

Gammel 05-04-10, 13:01   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste deo er?

Mange vil nok anbefale deg Biotherm Deo Pure. Jeg synes også den er god, men jeg svetter lite. Min personlige favoritt er rett og slett den billige Vaseline Intensive Care, både fordi den funker like godt som Biotherm, koster bortimot ingenting, og ikke minst: den irriterer ikke den sensitive huden min som mange deoer gjør.

Gammel 05-04-10, 13:05   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lenge sverget til en billigvariant - Sterilan Optimal:

Etter hvert ble jeg litt lei av klisset, så jeg har gått over til en stick - Sterilan Oxygen Fresh:

Har vel knapt prøvd dyre varianter.

Gammel 05-04-10, 13:06   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også Biotherm sin godt, men jeg har ellers landet på Dove Silke til vanlig. Den gjør nytten like bra og koster en brøkdel (og jeg kan kjøpe den på dagligvarebutikken og slipper å huske å gå på parfymeri).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:08   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Lush sin aromaco eller aromarant er uslåelige, synes jeg. De lukter også så svakt at det ikke er noe problem å bruke dem med parfyme i tillegg.
Jeg har ikke brukt noe annet de siste 10 åra!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:09   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mange vil nok anbefale deg Biotherm Deo Pure. Jeg synes også den er god, men jeg svetter lite. Min personlige favoritt er rett og slett den billige Vaseline Intensive Care, både fordi den funker like godt som Biotherm, koster bortimot ingenting, og ikke minst: den irriterer ikke den sensitive huden min som mange deoer gjør.

Dette var lett- signerer begge disse!
(ingen andre duger like godt som disse to)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:30   #7
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Bruker Neutral sin og lukter aldri svette, men så er jeg sjelden plaget av det også da.

Gammel 05-04-10, 13:44   #8
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den nye fra Garnier er virkelig super.Bra og billig. Er noe krystallgreier tror jeg....

Gammel 05-04-10, 13:45   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kiss My Face sin Liquid Rock. Uten kjipe stoffer. En del helsekostbutikker har begynt å ta den inn nå, jeg har pleid å bestille på nett fra Canada.

Gammel 05-04-10, 14:06   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Biotherm sin og er veldig fornøyd med den.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:18   #11
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

I svangerskapet svettet jeg vannvittig mye. Denne var den eneste som funket hos meg. Fåes på apo, litt dyr, men veldig god. Viktig at det er den turkise da denne er den mest effektive i serien:

Gammel 05-04-10, 14:24   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Etter hvert ble jeg litt lei av klisset, så jeg har gått over til en stick - Sterilan Oxygen Fresh:

Har vel knapt prøvd dyre varianter.

Kan bare signere dette. Jeg bruker ikke andre deodoranter enn denne, og er strålende fornøyd.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:37   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Cosmica med parfyme fra apoteket er den eneste jeg virkelig er fornøyd med.

Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:44   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Biotherm sin når jeg har den tilgjengelig. Hvis ikke blir det en billigvariant. Nå er det en grønn fra Dove som står i skapet.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:48   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svetter enormt som gravid og takk og lov virker Coop Englamark sin uparfymerte og rene deo perfekt !
Har andre og langt dyrerer typer, men lukter mye fortere og mer med dem !

Gammel 05-04-10, 14:49   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

http://www.thecrystal.com/

Ingen over, ingen ved siden av.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:52   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg svetter enormt som gravid og takk og lov virker Coop Englamark sin uparfymerte og rene deo perfekt !
Har andre og langt dyrerer typer, men lukter mye fortere og mer med dem !

Den synes jeg virket dårlig på meg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 14:56   #18
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Cosmica sin uten parfyme. Før sverget jeg til Biotherm sin men syns den plutselig endret lukt, mulig de har forandret litt på den? Liker den i hvert fall ikke lengre.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 15:16   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er den eneste som funker for meg. Jeg hater rollon for jeg føler de aldri tørker skikkelig. Med denne er jeg tørr hele tiden og den lukter ingenting. Svetter ikke og lukter ikke.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 15:25   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå bruker jeg en parfymefri som jeg kjøpte på apoteket i Sverige. Mulig det er Aco, jeg husker ikke i farta. Den funker overraskende bra, jeg har ikke følt at jeg har luktet svette. Jeg bruker som oftest deodoranter fra apoteket ellers også.

Denne:

Eller denne:

De er nesten like billige som de du får kjøpt i matvareburtikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.