Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barneklær - hva trenger man egentlig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 21:22   #1
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Barneklær - hva trenger man egentlig?

I mange tråder tar jeg meg selv i å riste på hodet når jeg leser hva som kjøpes inn av barneklær til de små. Det er så mye som "trengs", og jeg tenker at hvis jeg skulle ha alt dette ville jeg vært raka fant. Ofte er det jo sånn at de som er mest interessert i klær, skriver mest i slike fora. Så derfor lurer jeg på om det er noen andre enn meg som har følgende utstyrsnivå til ungene sine eller om det er meg som er helt på bærtur:

Sommer: Joggesko, gummistøvler, sandaler, anorakk, regntøy.
Høst: Joggesko, gummistøvler, cherrox, regntøy, vinterdress, goretexsko, 2 par votter, 2 luer, varm jakke.
Vinter: Cherrox, vinterdress, goretexsko, 2 par votter, 2 luer, varm jakke. Ullbukse og ullgenser. Ikke ullundertøy (eksem).
Vår: Joggesko, gummistøvler, cherrox, regntøy, vinterdress, goretexsko, 2 par votter, 2 luer, varm jakke.

Alt bortsett fra joggesko, goretexsko og votter arves av hverandre og også utenfra familien.

Sist redigert av oslo78 : 06-04-10 kl 12:24.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.