|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selger Coop obs hellytec overtreksbuker nå?.......... Det lurer jeg på! Event hvem andre selger disse buksene? Sist redigert av ItsOnlyMe : 06-04-10 kl 15:03. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selger coop obs hellytec overtreksbuker nå?Jeg kjøpte der i begynnelsen av mars iallefall. De hadde ikke riktig størrelse til barn nr 3, så den tredje ble kjøpt i en Sport1-butikk. Det er sikkert tilfeldig, men på de to fra OBS! har trykknappen nederst i beinet falt av. Det er 20 mil til nærmeste OBS! herfra, så jeg tror ikke jeg gidder å klage heller. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Selger coop obs hellytec overtreksbuker nå?Trykk-knappene på beina har falt av to av buksene her i huset også, så vi har fått nye bukser.
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Selger coop obs hellytec overtreksbuker nå?Å.... Er det sånn dem er.... Ingen her som selger. * revurderer* |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selger coop obs hellytec overtreksbuker nå?Lillesøster har hatt en slik bukse og den holdt seg bra. Vi hadde imidlertid flere bukser, så den ble ikke akkurat utslitt, men ingen knapper falt av her iallefall. Ser de har på www.barnogleker.no Tror de også er nedsatt noe der, men sjekket ikke hvilke str de hadde igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Selger coop obs hellytec overtreksbuker nå?Vi er fornøyde med buksene selv om knappen nederst har falt av. Det har liten betydning for funksjonaliteten siden det også er strikk under foten. Buksen sitter uansett tett rundt ungenes cherrox'er. Men jeg tar vel en tur innom en butikk og forsøker å bytte de, - mest av prinsipp! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Selger coop obs hellytec overtreksbuker nå?Fann på obs, men var ikke større enn 104. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Selger Coop obs hellytec overtreksbuker nå?Fann også HH men var bare små str igjen. Endte likevel opp med en til vesla... Kan vere kjekt å ha etterhvert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Selger Coop obs hellytec overtreksbuker nå?Kjøpte til storebror på Gsport forrige uke. Så de hadde på sportsbutikken som ligger helt ved slalomheisen på Beitostølen også da vi var det.. er ikke sikkker på hvilken kjede det er men mannen sier det er Anton Sport!!
|
|
|
|
#10 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Selger Coop obs hellytec overtreksbuker nå?Veravera: Hvilken størrelse er du på jakt etter?
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Selger Coop obs hellytec overtreksbuker nå?Str 134 Stine-mor. Har sett i alle sportsbutikkene her, men ikke snakk om... |
|
|
|
![]() |
|
|