|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringDet har vært så koselig på de treffene jeg har vært på i vinter, så jeg håper på flere muligheter til å skravle / strikke sammen med dere. Noen andre som er klar for nytt treff?
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkring
![]() |
#4 |
WF: BNBE
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringJeg har veldig lyst, men har fortsatt turnusjobbingen til min kjære å ta hensyn til, så det er få dager jeg egentlig kan.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkring
Men nå kom jeg på at han skal jo snart ut i permisjon!
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringNå har det roet seg ned på jobbfronten for meg, så om det ikke tar helt av på Glittermannens jobb i stedet, så kan det hende jeg kan være med. Om dere vil ha med en rookie-hekler da. Jeg lover å ta med den gode sjokoladen.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringJeg er med. Denne gangen har jeg tenkt til å delta også, ikke bare melde min interesse.
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringHvis vi skal være hos Mei kan jeg kanskje til og med få til å komme innom på en tirsdag eller en torsdag, men da må jeg komme sent. Ellers er mandag best, onsdag går også an.
![]() |
#14 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringAlle dager passer sånn i utgangspunktet, men 27-29 er jeg borte.
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringHvis du arrangerer i uke 16-19 kan jeg alle dager untatt mandag. Utenom det må jeg bare se hvordan det passer.
![]() |
#16 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringshg, det var kjempehyggelig å treffe deg på forrige treff, bra du tar initiativ til et nytt!
![]() |
#17 |
One of These Days
|
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringJeg tenkte akkurat på om vi skulle ha et nytt strikketreff i dag. Jeg er med om jeg kan. Bare sett en dag, du Mei. Håper ikke det er blir neste uke, for da reiser mannen bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff nr 4 - Oslo og rundt omkringJeg er med jeg, så lenge helsa holder. Og nå syns jeg vi har hatt nok sykdom her i heimen! Mandager er fine dager, og jeg kan både 12. og 19.
![]() |
|
|