|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Enten stakittgjerde eller flettverksgjerde. Noen som har fått satt opp gjerde som har ca. løpemeterpris i hodet? Jeg har googlet, men finner ingen priser.
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Vi regnet på det og det virket å koste ca 1000 kr per løpemeter. Da hadde vi tenkt å bruke ferdige moduler. Tror ekte stakitt ligger på omtrent samme nivå, samt mye egeninnsats. Et enkelt gjerde i tre satt opp fra løse planker er nok det billigste. Har ikke regnet på hvor mye det koster.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Du har sett denne tråden?
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 09-04-10 kl 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Vi satt opp et gjerde forrige sommer. Det kostet under 1000 kr løpemeteren i hvert fall uten at jeg husker nøyaktig hvor mye det ble. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Det kommer jo veldig ann på hvor du handler og hva du gjør selv.
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Takk for svar! Jeg fryktet det ville koste såpass ja. Får ta skille mot naboen i første omgang tror jeg. Evt. ta en dugnad på det og gjøre det selv.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?Jeg hadde svart i den tråden Veronal linket til så jeg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har en formening om hva 60 meter gjerde vil koste å få satt opp?MiaPia: Jeg så bildet ditt, og det var et flott gjerde. Skal vurdere noe sånt ja.
![]() |
|
|