|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lalandia i høysesongenHvordan er det?
![]() |
![]() |
#2 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lalandia i høysesongenVi orker ikke å være der i juli og august. Man står i kø, tisser i kø, sklir i kø osv. I juni er det ikke så mye folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lalandia i høysesongenJeg tror ikke jeg hadde valgt Lalandia i Billund om jeg ikke skulle dratt i Legoland, Sist redigert av Guttemammis : 09-04-10 kl 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lalandia i høysesongenLalandia i Rødby er veldig bra. Vi var der for to år siden. Da har man også Bon Bon land ikke så veldig langt unna. Vi var der når der var høysesong og fint vær. Det funka det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lalandia i høysesongen(Det er ikke noe skummelt å dra lenger med en liten baby altså. Vi har dratt til henhodsvis Lanzarote og Rhodos når gutta var 8-10 uker. Det gikk helt stålende.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lalandia i høysesongenJa det måtte blitt i Rødby. Helt klart.
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Lalandia i høysesongenJeg var på lalandia(før barn, men sammen med annen familie med barn), og vi trivdes veldig godt. Den ved Rødby. Vi var der i juli en gang.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lalandia i høysesongenJeg hadde helt klart valgt Mallorca |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Lalandia i høysesongenJeg hadde også dratt lenger sør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lalandia i høysesongenLalandia i Rødby er fantastisk, jeg elsker den plassen. Var der i fjor, men da i juni. Mye billigere og mindre folk, jeg takler ikke lange køer. Vi var i Bonbon-land og det var endel kø selv da, tør ikke å tenke på hvordan det hadde vært en måned senere.
![]() |
#12 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Lalandia i høysesongenVi bodde i Lalandia, Billund 1 uke i midten av juli i fjor. Vi var "heldige" og hadde veldig skiftende vær så Legoland var ikke så ille å besøke. (Vi var der 4 ganger.) Den eneste dagen det var enorm kø var den ene dagen med knallsol. Men det var verst kø for å komme inn i parken. Køen til attraksjonene var ikke så ille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lalandia i høysesongenVi bodde i Lalandia Billund nå i påsken. Det var mye folk, men ikke flere enn at vi koste oss og fikk greit plass i garderobene til badeland, Monky Tonky lekeland og på restaurantene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Står på egne ben
![]() Sv: Lalandia i høysesongenVi var innom på Lalandia Billund en regnværsdag i juli i fellesferien i fjor, og jeg synes det var helt levelig. Eneste var at det var litt kø til de store skliene, men vi koste oss mest i barnebassenget, vanntårnet, boblebassenget og bølgebassenget allikevel. Ikke noe problem å få kjøpt mat eller is heller uten for lang kø. For litt større barn så ville det kanskje vært litt kjedelig med all køen de tre store skliene. En må være veldig tidlig ute om en skal ha sånn "babytralle", for de ble fort tomt for så jeg i høysesongen. Rett og slett en litt tett lekegrind du kan dra med deg rundt. Så veldig kjekt ut om en hadde med baby, om ikke annet enn å legge fra seg alt av tilbehøret en baby medfører. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|