Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når noen lener seg over skulderen din og leser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-10, 21:09   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Når noen lener seg over skulderen din og leser

Synes du det er greit? Eller får du dilla, slik som meg?

Bokormen: Du kan gjerne få avisen etter meg, jeg er snart ferdig!

Enellerannendust: Neida, jeg skal bare lese denne siden her jeg.

Av en eller annen grunn har jeg alltid hatet dette her.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:11   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da noen lener seg over skulderen din og leser

Jeg blir galt av sånt, mannen min også. Eldstemann er en kronisk "over nakken leser" enten det gjelder avis, blad, eller pc.

Skulle vært en lov mot sånt !

Gammel 10-04-10, 21:12   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da noen lener seg over skulderen din og leser

Jeg blir helt sprø av at noen leser over skuldra på meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:16   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leser

Blir gal, men bare om de står helt nær meg. Jeg hater folk som studerer meg helt nære uansett hva jeg gjør. Svigermor har en tendens til å studere matlagingen min fra en millimeters avstand

Gammel 10-04-10, 21:17   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns det er verre når mamma leser alt som står i lokalavisa høyt og skal diskutere det før vi andre har lest avisen.

Gammel 10-04-10, 21:18   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fordrar ikke at noen leser over skuldra mi og sier gjerne ifra, at de kan lese når avisa/bladet blir ledig.

Gammel 10-04-10, 21:20   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det gjør meg ingenting, men det har kun skjedd med kjentfolk. Jeg og gubben leser ofte avisa samtidig, og da blir det litt sånn "vent, ikke bla ennå" og sånn. Kan skjønne at noen ikke liker det, da.

Dilla betyr for meg noe helt annet.

Gammel 10-04-10, 21:21   #8
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg HATER det. Samboer har ingen forståelse for at det er så ille, og krever en begrunnelse. Det har jeg ikke, men jeg vet at det er veldig, veldig feil.

Gammel 10-04-10, 21:26   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ille og jeg har null skrupler for å si fra til mann & barn. Det er verre med å si fra til medtrafikanter.

Gammel 10-04-10, 21:30   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Utrolig irriterende.

Gammel 10-04-10, 21:33   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg hater det. Og saboterer gjerne ved å vende avisen/boken bort om det skjer på t-banen.

Hvilket er dårlig av meg, for det hender titt og ofte at jeg gjør det samme selv. Jeg har en greie med å prøve å finne ut hvilken bok det er - eller i det minste hvilken forfatter - dersom jeg ikke har sett forsiden på boken en av mine medpassasjerer leser.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:48   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig irriterende, ja. Og enda verre når folk, som Blåmann f.eks., like gjerne tar hele avisen og "bare skal lese akkurat dette" ...

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:48   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra det!

Gammel 10-04-10, 21:52   #14
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg kan heller ikke fordra det. Det er så irriterende når noen kommer helt nært meg å skal lese eller se det samme som meg.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 21:53   #15
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får lyst til å slå når noen leser over skulderen min. :aggressiv:

Gammel 10-04-10, 22:08   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare hvis jeg er på FP. (Har aldri opplevd det med aviser, mulig jeg lever i en beskyttet boble?)

Gammel 10-04-10, 22:10   #17
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Blir gal, men bare om de står helt nær meg. Jeg hater folk som studerer meg helt nære uansett hva jeg gjør. Svigermor har en tendens til å studere matlagingen min fra en millimeters avstand

Der har du meg også. Jeg vil kun ha veldig mye oppmerksomhet hvis jeg føler for å vise frem noe, og det gjør jeg sjelden når jeg leser, sitter ved PC-en, lager mat e.l. Og hvis jeg ønsker å vise frem noe sier jeg selvsagt fra.

Gammel 10-04-10, 22:11   #18
Finni

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg misliker det, veldig.
Sammtidig som jeg er ekspert på å gjøre det samme om mannen sitter med avisa

Gammel 10-04-10, 22:13   #19
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg får hår på ryggen av sånn. Som når man sitter på jobben midt i en mail, hvor noen kommer inn på kontoret uanmeldt og snakker til deg mens de leser på skjermen.
Jeg har begynt å lukke ned programmer når dette skjer, så får de bli så sure de vil. Det er så uhøflig å se på andres skjerm eller lese over skuldra. Det er ihvertfall over min grense for hva som er ok.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 22:13   #20
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hater det og gjør det aldri mot andre heller.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.