|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Når noen lener seg over skulderen din og leserSynes du det er greit? Eller får du dilla, slik som meg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Da noen lener seg over skulderen din og leserJeg blir galt av sånt, mannen min også. Eldstemann er en kronisk "over nakken leser" enten det gjelder avis, blad, eller pc.
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Da noen lener seg over skulderen din og leserJeg blir helt sprø av at noen leser over skuldra på meg.
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserBlir gal, men bare om de står helt nær meg. Jeg hater folk som studerer meg helt nære uansett hva jeg gjør. Svigermor har en tendens til å studere matlagingen min fra en millimeters avstand
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg syns det er verre når mamma leser alt som står i lokalavisa høyt og skal diskutere det før vi andre har lest avisen.
|
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg fordrar ikke at noen leser over skuldra mi og sier gjerne ifra, at de kan lese når avisa/bladet blir ledig.
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserDet gjør meg ingenting, men det har kun skjedd med kjentfolk. Jeg og gubben leser ofte avisa samtidig, og da blir det litt sånn "vent, ikke bla ennå" og sånn.
|
|
|
#8 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg HATER det. Samboer har ingen forståelse for at det er så ille, og krever en begrunnelse. Det har jeg ikke, men jeg vet at det er veldig, veldig feil.
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserDet er ille og jeg har null skrupler for å si fra til mann & barn. Det er verre med å si fra til medtrafikanter.
|
|
|
#11 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg hater det. Og saboterer gjerne ved å vende avisen/boken bort om det skjer på t-banen.
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserDet er veldig irriterende, ja. Og enda verre når folk, som Blåmann f.eks., like gjerne tar hele avisen og "bare skal lese akkurat dette" ...
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg kan heller ikke fordra det. Det er så irriterende når noen kommer helt nært meg å skal lese eller se det samme som meg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserBare hvis jeg er på FP.
|
|
|
#17 |
|
Quiet, please
|
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leser
Der har du meg også. Jeg vil kun ha veldig mye oppmerksomhet hvis jeg føler for å vise frem noe, og det gjør jeg sjelden når jeg leser, sitter ved PC-en, lager mat e.l. Og hvis jeg ønsker å vise frem noe sier jeg selvsagt fra.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg misliker det, veldig.
|
|
|
#19 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen lener seg over skulderen din og leserJeg får hår på ryggen av sånn. Som når man sitter på jobben midt i en mail, hvor noen kommer inn på kontoret uanmeldt og snakker til deg mens de leser på skjermen.
|
![]() |
|
|