|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drykid ammemadrass?Tja. Vi hadde en slik og brukte den i tre-fire måneder mens vi samsov. Men den ble sjelden brukt helt etter intensjonene. Jeg syntes liggestillingen ble usannsynlig krøkkete om hun skulle ligge oppi der mens jeg ammet, så hun ble løftet ut, ammet og puttet tilbake i kassa si.
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Drykid ammemadrass?Den var en skikkelig livredder de første ukene. Jeg hadde en baby som overhodet ikke fant seg i å ligge alene, så ammemadrass i den store senga ble kompromisset. Etterhvert løfta vi madrassen med ungen oppi hennes egen seng, og slik fikk alle sove godt om natten. Hun var vel litt over to mnd da vi sluttet å bruke den, da var den i tillegg for liten, egentlig. Den var genial for å lære babyen til å sove alene i sin egen seng. Skulle hun ammes om natten, løfta jeg bare madrassen opp i sengen til meg, så ble forstyrrelsen om natta minimal for alle parter. Kantene gadd jeg aldri brette ned, bare bøyde de myke sideveggene flate slik at ungen kunne ammes :lat:
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Drykid ammemadrass?Jeg har en, men fant ut at vår egen seng var for myk til at det ble særlig vellykket.
|
|
|
#5 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drykid ammemadrass?Jeg hadde en sånn, men den fungerte aldri som noe annet enn å gjøre sprinkelsenga litt mindre da han var bitteliten. Når jeg prøvde å bruke den i senga, ble det bare tull. Jeg sovnet uten å brette opp kantene igjen, og det var tungvint å vrikke seg på plass oppå madrassen. Faktisk var det nok tryggere for ham uten ammemadrassen, for da kunne jeg legge ham høyere i senga og lenger unna bli-kvalt-av-dyne-faren. Det var mao et svært unyttig kjøp.
|
![]() |
|
|