|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Beat for beatEr det bare jeg som synes det er et skrekkelig program? Nå sitter mannen i sofaen og synger med, mens jeg holder på å krepere. Yaiks. Det verste er at det går år inn og år ut. Det tar jo aldri slutt! Og så midt i beste sendetid, fredag etter at barnet er lagt. Blæ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Beat for beatJeg klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker det eller ikke. Det kommer vel me an på hvem som er gjester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beat for beatHer sitter vi og både ser og synger til Beat for Beat.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
"De"
|
![]() Sv: Beat for beatJEg blir litt uggen av Dyrhaug. Han prøver til stadighet å presse seg fpran deltagerene for selv å komme på skjermen.
![]() |
#5 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Beat for beatFredagskvelden er for meg fire timer med tortur. Den såkalte "gullrekka" gir meg frysninger på ryggen. Det eneste som mangler nå er at Tande P og Tore på Sporet starter opp igjen. Desverre liker Heiko fredagsunderholdningen på TV så jeg lider i stillhet. Vel kanskje ikke helt stille da, jeg forbeholder meg retten til å syte litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Beat for beatJeg likte Beat for Beat veldig godt i begynnelsen, men nå synes jeg det har blitt dårligere. Kanskje fordi deltagerne i begynnelsen var mer kjente? Nå er det svært ofte deltagere jeg ikke vet hvem er.
![]() |
#7 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beat for beatJeg syns det er kos jeg.. Ikke minst fordi vi får alle opp i sofaen, både 12åringene og minsten..
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Beat for beat
Dyrhaug er oppbrukt!
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Beat for beatBeat for beat er jo så koselig! Morsomt og hyggelig. Også er det jo et konkurranseelement i det som gjør at både šSambo, Stesnuppa og jeg blir litt ivrige.
![]() |
#10 |
Viser tenner
|
Nytt på Nytt er da festlig, eller? Har jeg dårlig humor? Skavland er litt opp og ned ... Etter et par øl er det meste ok.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beat for beatHer ser vi aldri på NRK på fredager. Står helst over Beat for Beat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
villende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Beat for beatDet er et strålende program!!! |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Beat for beatJeg har problemer med å skjønne underholdningsverdien i det. Innøvde sanger, eksibisjonistiske deltakere og irriterende koselig og påklistra humør: "Se så kjekt vi har det!".
![]() |
#18 |
Helt konge
|
Nuvel! Nå liker vel ikke Heiko fredagsunderholdningen på TV så godt da, og når det gjelder å lide i stillhet over mitt programvalg, så er vel ikke det din sterkeste side? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
|
|