|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Unntakene fra gen-loven skal bli permanente (TV2-nyhetene)Jeg så akkurat på TV2 at man skal gjøre unntaket fra loven permanent, slik at man har mulighet til å foreta PGD på embryo og dermed fjerne embryo som har feil/ikke er levedyktige.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Unntakene fra gen-loven skal bli permanente (TV2-nyhetene)Nå så jeg desverre ikke dette innslaget, men var det så at dette gjelder alle eller kun foreldre som de har mistanke om bærer på et sånt gen? |
![]() |
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Unntakene fra gen-loven skal bli permanente (TV2-nyhetene)Det er vel bare et lovforslag foreløpig, og flere representanter fra SV og SP er imot. Sylvia Brustad hadde vel heller ingen klare regler/grenser for hvem unntakene skal gjelde for ...
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Unntakene fra gen-loven skal bli permanente (TV2-nyhetene)Jeg synes dette er bra at unntakene blir permanete, men med visse vilkår.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Unntakene fra gen-loven skal bli permanente (TV2-nyhetene)Jeg skrev mail til hun fra SV som uttalte seg i går. Snakk om blond, blir irritert jeg.
![]() |
|
|