|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dyreparken og SabeltannshowVi skal ligge to netter i Kr.sand i sommer og storebror skal da på Sabeltannshow + vi skal i dyreparken. Men hva er lurest: Å ta showet samme kveld vi kommer ned (og risikere sur og trett storebror i dyreparken dagen etter) eller ta showet samme dag som vi har vært hele dagen i dyreparken (og risikere en trett og uopplagt storebror på showet, som jo er høydepunktet på turen) ? Han kan jo evt. sove noen timer mellom dyrepark og show, men da kan vi ikke på på buffet-en først (noe som egentlig ikke er så viktig)
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dyreparken og SabeltannshowHm, vanskelig å si. Vi var der i fjor og var på showet etter en dag i parken. Men vi hadde bare med oss 7-åringen på showt, 4-åringen ville ikke se det og sov søtt på hotellet med pappaen. Jeg tror jeg ville valgt å ha en dag i parken først.
![]() |
#3 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken og SabeltannshowHar ikke erfaring, men vi har bestilt billetter til dagen vi har vært i parken. Erfaringsmessig blir barna mine mer slitne av å sitte i bil en hel dag (de er nå 4 og 6), og vil være litt hypre og i dårligere humør. Etter en lang dag i parken, med en god pause, satser jeg på at de er i bedre stemning, og klar til å nyte showet. Vi skal også alle ligge på samme rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken og SabeltannshowVi var der i fjor, og tok showet på dag 2, etter hele dagen i parken. Etter middag på Sabeltanns Grill i 19-tida, dro vi imidlertid ut av parken og kjørte en runde, så gutta sov en dupp i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|