|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() "Hvordan" lagre ting på loftet?Ja altså, vi har nå et loft å lagre ting vi ikke bruker eller typisk sesongbetonte ting. Sambo har nå lagt plank over isolasjonen så vi kan begynne å fylle på, men da kommer tanken om hva vi skal lagre i.
![]() |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?Vi har plastkasser med lokk til det meste.
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?Jeg bruker pappkasser. Har 10 år mellom eldste og yngste barn, og klærne har holdt fint til nå.
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?Ja plastkasse er jo også et alternativ. Men jeg har det til klær jeg lagrer inne og syns det lukter av tøyet når jeg tar det fram. Og disse eskene er jo oppe flere ganger i året
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?Jeg har både slike IKEA-poster og noen litt mer snasne fra Søstrene Grene. De brukes til tøy. Ellers har jeg både Ivarhyller og endel hvite kasser med lokk fra Åhlens til diverse.. Leker lagrer jeg rett og slett i stablebare lekekasser. Jeg oppbevarer også yttertøy utenom sesong der oppe, har en stang som jeg henger det på. Frakker og kåper av ull får klespose på før jeg henger dem opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|