|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Anbefal meg en BRA og enkel stavmikserJeg har en enkel og grei fra Braun, som nå begynner å bli noen år, men som jeg er veldig fornøyd med. Jeg bruker vispen til det meste, gidder sjelden dra frem mixmasteren lenger, jeg visper pannekakerøre, vaffelrøre, kakao osv med vispen. Og bruker stavmikseren. Hakkebollen har jeg ikke brukt, men det kunne jeg sikkert blitt flinkere til.
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Anbefal meg en BRA og enkel stavmikserJeg har en helt enkel en fra Braun og den holder i massevis.
![]() |
#4 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Anbefal meg en BRA og enkel stavmikserJeg har hakkebollen, men den funker ikke så bra for meg. Det blir for puslete, rett og slett. Selve stavmixeren bruker jeg masse, og vispen. Den høye "koppen" har jeg strikkepinner i.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Anbefal meg en BRA og enkel stavmikserVi har toppmodellen til Braun med hakkebolle og stor bakebolle osv. Er superfornøyd, og bruker ekstrautstyre mye på tross av at vi har kjøkkenmaskin i tillegg. Mye kjappere og greiere i bruk.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en BRA og enkel stavmikserHar også en fra Braun jeg er superfornøyd med. Som temmelig fersk lavkarber bruker jeg den nå hver eneste dag, til å hakke nøtter, mandler, til å blande,vispe, røre - ja det er det kjøkkenapparatet jeg bruker hver dag, og har stort sett brukt den flere ganger i uka også tidligere. Har Kenwood, men det er tiltak å dra frem, så bare elsker den lille saken min. |
![]() |
![]() |
|
|