Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ang syn på andre brukere, har det endret seg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 17:07   #1
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Ang syn på andre brukere, har det endret seg?

Det lurer jeg på da. Har du forsatt det samma synest på brukere her inne som du hadde inne på nm eller har det endret seg?
Når det ennå ikke er så stort her nne, så kan man jo prate på litt annet nivå.
Jeg har virkelig blitt overasket av noen her inne, på den positive måten altså.

Maya80 er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 17:10   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I de fleste tilfeller får jeg et mer positivt syn på folk (brukere og andre) når jeg blir bedre kjent med dem. Hele prosessen rundt oppstarten av dette forumet gjør at jeg synes jeg har blitt både bedre kjent med og fått et enda bedre inntrykk av en god del folk som jeg allerede kjente litt og likte godt fra før.

Gammel 25-09-06, 17:17   #3
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg er i utgangspunktet positiv til alle, og har ikke rukket å endre mening om noen dersom jeg hadde en hvertfall.

Her virker alle hyggelige på meg, og man kan klare å diskutere på sak fremfor person, og det tegner positivt. Håper det fortsetter sånn.

Gammel 25-09-06, 22:42   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke synet mitt har endret seg, men det er utrolig spennende med et forum der man føler seg hjemme fra dag en.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 22:47   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Etter såpass lang fartstid på NM føler jeg at jeg "kjente" de fleste her allerede.
Så nei, ingen overraskelser. Enda.

Gammel 25-09-06, 23:09   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke endret syn på noen foreløpig. Men som Nennemorsier, det er utrolig spennende med et forum man føler seg hjemme på umiddelbart. Jeg er mer aktiv her, på flere nivåer enn jeg var på NM. Liker også at ikke alt er åpent for alle.

Gammel 25-09-06, 23:34   #7
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser bare de samme gamle menneskene ennå. Mange ble plutselig litt sånn kjempeivrig, noe jeg finner både hyggelig og positivt.

Morsomt med et sted med nesten bare kjente nick

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 23:39   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

I de fleste tilfeller får jeg et mer positivt syn på folk (brukere og andre) når jeg blir bedre kjent med dem. Hele prosessen rundt oppstarten av dette forumet gjør at jeg synes jeg har blitt både bedre kjent med og fått et enda bedre inntrykk av en god del folk som jeg allerede kjente litt og likte godt fra før.

Jeg fortsetter min karriere (skulle det vært en "tødd" i det ordet?) som skilpaddedilter.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 25-09-06, 23:56   #9
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke forandret syn på noen ennå. men så har jeg ikke vært her så mye ennå, heller.

Gammel 26-09-06, 05:54   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

:meloopers:

Gammel 26-09-06, 11:54   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er alle like store nek og like blærette som jeg trodde!!!

Det er derfor jeg føler meg så hjemme her!

Gammel 26-09-06, 12:10   #12
Tullerusk
Passiv

Standard

Tror jeg trenger litt mer fartstid her først

Gammel 26-09-06, 21:38   #13
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok et likt syn, tror jeg

Anne er ikke aktiv  
Gammel 26-09-06, 21:45   #14
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tror ikke synet mitt har endret seg, men det er utrolig spennende med et forum der man føler seg hjemme fra dag en.

Signerer

Cascaye er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 05:59   #15
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Jeg er i utgangspunktet positiv til alle, og har ikke rukket å endre mening om noen dersom jeg hadde en hvertfall.

Her virker alle hyggelige på meg, og man kan klare å diskutere på sak fremfor person, og det tegner positivt. Håper det fortsetter sånn.

helt enig

Siggi er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 21:48   #16
Mamma Rosa
Passiv

Standard

Lurer på om jeg blir oppfattet som før. Vakker og sexy liksom.

Gammel 27-09-06, 21:56   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Etter såpass lang fartstid på NM føler jeg at jeg "kjente" de fleste her allerede.
Så nei, ingen overraskelser. Enda.

Mitt syn på Vimsen har forandret seg mange ganger de siste fire årene.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 22:01   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel ikke endret så drastisk syn på noen, egentlig.
Føler at dette er Modne Mødre, bare med litt flere underfora.

Gammel 27-09-06, 22:03   #19
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, ikke egentlig. Her ferdes det jo stort sett bare folk jeg har et visst inntrykk av fra NM.

Selv tilbringer jeg ikke så mye tid på nettet, jeg sliter virkelig hardt for å få opp meldingstallet mitt.

Jeg har ikke en gang funnet ut HVOR på dette forumet det er mest givende å henge. Stakkars meg.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 27-09-06, 22:08   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen store overraskelser så langt, men så var jo jeg ganske så positivt innstilt i utgangspunktet.

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg har ikke en gang funnet ut HVOR på dette forumet det er mest givende å henge. Stakkars meg.

Enig, jeg må finne ut hvor det er "kult". Akkurat nå synes jeg det er litt for mange forum til å ha oversikt over alle.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.