|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Reise på tur med åtteåring ...Jeg vurderer å ta med meg åtteåringen på en tur. Jeg tenker da primært ikke sydentur eller sommerland, men noe som kunne være ok for meg og kjekt for han, samtidig som han får sett noe av verden. (jeg vet dette er vage termer, men jeg har ikke noe klart bilde av hva, når eller hvor bortsett fra at jeg tror det kan være godt for han å få litt alenetid med en av oss).
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring...
London! Det er det mye morsomt å finne på. Dinosaurmuseer, Madame Tu... (eh), London Eye osv. Dessuten er det eksotisk (fremmed språk i det minste) og bra shopping for mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring...Jeg og eldstemann hadde en langweekend i Gøteborg. Vi tok toget og lå på hotell i tre dager. Da var vi på Liseberg, Universeum og tasset rundt og koste oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...London ja... godt tips
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Siden London allerede er foreslått vil jeg nevne Paris. Da kan dere besøke EuroDisney. Og så er det mye storby, med fantastiske museum, kirker, godt klima og god mat. Mye å se på for en åtteåring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Kreta! Sist redigert av Guttemammis : 18-04-10 kl 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...I mitt hode får jeg Gøteborg til å bli bedre for 8 åringen en London.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...København er også utrolig fin å reise til med barn. Hyggelig å ta båten nedover og flotte museer, særlig vitenskapsmuseet med masser av ting å prøve ut, Tivoli og Zoologisk have.
![]() |
#10 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Vi hadde med oss minstemor på 8 år til London i vinter (eldste på 11 var også med). Stor suksess! Ungene lurer bare på når vi skal tilbake
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Paris er fantastisk for barn, det er ihvertfall vår erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...
Hvorfor det? Hva gjør Gøteborg bedre, bortsett fra Liseberg, som ikke var et primærønske?
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Støtter også forslaget om London. Ypperlig by for barn, og ikke noe problem å velge barnevennlige aktiviteter som de voksne også vil ha glede av.
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Vi skal snart til London med vår åtte år gamle gutt, og var i Paris med han i vinterferien. Han hadde det helt strålende og så masse spennende, selv uten EuroDisney. Vi var en hel dag på et veldig fint teknisk museum. Åtte år er en veldig bra alder for en nesten hvilken som helst storby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vaklende
|
Jeg tiper Maximillia har ganske rett i dette, og at når der ehar valgt dere et reisemål vil dere oppdage mye spennende og morsomt gjennom forberedelsene. Anbefaler likevel spesielt en av disse: Amsterdam, Paris, København, London, Berlin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Stockholm.
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Mange flotte forslag. Paris og teknisk museum der er også bra, kanskje dere har rett i at storbyer som fenomen er bra i den aldersgruppen... Roma har ikke jeg vært i, men det er ikke nødvendigvis noe minus.
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
Hva baserer du det på?
![]() |
#19 |
Off the map.
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Hvis det var jeg og min jente som skulle på tur tror jeg at jeg hadde valgt københavn.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reise på tur med åtteåring ...Min åtteåring hadde elsket London, Gøteborg, Praha, Roma og ja.. det aller meste tror jeg. Han er nysgjerrig på det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|