|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndagKatten vår er nysterilisert. Hun fikk utlevert en heldekkende drakt, med beskjed om å ha den på i 10 dager. Nå, på andre dagen har det kommet avføring i den. Jeg vil gjerne vaske antrekket, men trenger en skjerm/krage i mellomtiden. Egentlig vil jeg vel pælme hele drakten, hun er ikke særlig tilfreds med den.
![]() |
#3 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndagDu kan også ta en avklippet "tynnstrømpebukse" og putte katten inn i, veldig tøyelig, samtidig som den sitter godt
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndagJeg har sterilisert to katter i løpet av de siste tre ukene og ingen av de har brukt bodyen mer enn noen timer før de selv har fjernet den. Jeg har ikke brukt skjerm på noen av disse. Min erfaring er at katter er relativt flinke til å la sår være i fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndagJa, det kan vi jo gjøre. Så langt tenkte jeg ikke.
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndagLykke til med skjermen, katten vår syns den var mildt sagt en plage. Endte opp med å gå baklengs helt til vi tok den av.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndagDet fungerer sjelden særlig bra med skjerm til katt. Jeg har iallefall veldig dårlig erfaring med det. Når vi steriliserte våre nettopp, sa dyrlegen (som er en erfaren smådyrveterinær) at det sjelden var nødvendig siden katter er flinke til å la sår være i fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Trenger krage/skjerm til liten katt i dag, søndag
Jeg har skjerm til henne nå, men den plager henne enda mer enn drakten, så det blir bare å bruke den mens drakten vaskes. Og så får hun gå uten drakt når vi kan følge med på henne. Stakkars, hun er ikke seg selv, sitter bare og ser stusslig ut.
![]() |
|
|