Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-10, 15:55   #1
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?

Jeg elsker å få kaffe på senga, det er desidert den beste starten på dagen. Blomster er jeg ikke spesielt interessert i. Billig i drift, med andre ord. Hva med deg? Hvordan kan partneren din glede deg i hverdagen?

Gammel 18-04-10, 15:56   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?

Må nok si blomster, selv om mange andre ting gleder minst like mye, om ikke mer. Drikker ikke kaffe!

Gammel 18-04-10, 15:59   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Blomster! De varer jo i flere dager, mens en kaffekopp er kortvarig. Dessuten drikker jeg ikke kaffe.

Gammel 18-04-10, 16:07   #4
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er relativt sultefôra på begge deler, så å veie blomster mot kaffe er helt uvesentlig

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:08   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Blomster. Ikke drikker jeg kaffe, og te nytes best foran de store vinduene med utsikt til hagen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:09   #6
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Drikker ikke kaffe, vil helst kjøpe eller plukke mine egne blomster.

Gammel 18-04-10, 16:09   #7
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Kaffe på senga.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:11   #8
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker hverdagsdulling, som å få kaffe på sengen og slike ting. En blomsterkvast er helt ok det, men vil heller ha litt dulling ja.

Gammel 18-04-10, 16:13   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja..... blomster er greit. Jeg vil helst ikke ha mat på senga. Men prøv sove lenge og stå opp til ferdiglaget frokost, da snakker vi.

Gammel 18-04-10, 16:24   #10
Solblomst
Passiv

Standard

Det må være blomster eller en pose smågodt, men nå har jeg en veldig lite romantisk samboer, og jeg er vel ikke den mest romantiske selv.
En kjærlighetserklæringen jeg fikk i dag f.eks. var et klask i hodet med en tom plastflaske. Noe stort mer en det kan jeg ikke forvente.

Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:26   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg blir veldig, veldig glad for blomar. Eg blir reint lykkelig av det. Kaffe er også godt, men eg vil helst ikkje ha det inn på soverommet. Veldig kjedelig å sitte der i senga og drikke kaffe syns eg. Dessutan kjem det alltid ein unge hoppande, og kaffe er dermed veldig upraktisk.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:27   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg elsker å få kaffe på senga, det er desidert den beste starten på dagen. Blomster er jeg ikke spesielt interessert i. Billig i drift, med andre ord. Hva med deg? Hvordan kan partneren din glede deg i hverdagen?

Heller blomster enn kaffe på senga. Mye heller. Men hvis jeg kan velge, så velger jeg massasje, vin, stearinlys, kort med fine ord, en gave jeg har ønsket meg eller som tydelig er lagt omtanke i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:27   #13
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Drikker ikke kaffe og synes mat/drikke på senga er søl.

Blomster er fint, men overraskende unnagjort husarbeid slår en blomsterkvast any time.

Gammel 18-04-10, 16:28   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flybilletter til en romantisk langweekend i Roma, fikset med barnevakt og alt. Siden det er like sannsynlig som at jeg aldri mer skal bake kaker, får jeg nøye meg med en blomsterkvast, for kaffe drikker jeg ikke. Frokost på sengen liker jeg ikke, jeg må pusse tennene før jeg spiser, vil ikke ha surt morgenbelegg på maten. Hmm, det å stå opp til et dekket frokostbord, et FINT sådan, må vel være ypperlig.

Gammel 18-04-10, 16:29   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen av delene.
:alergisk mot det meste:
Og liker ikke kaffe

Jeg hadde blir super glad om jeg kom hjem fra jobb kl 00.30 og funnet et veldig ryddig hus.
Noe jeg som oftest møter på

Gammel 18-04-10, 16:30   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av delene, siden jeg ikke drikker kaffe (og ingenting i sengen) og blomstene kan jeg skaffe selv. Jeg liker hverdagsdulling som vitner om at vedkommende faktisk kjenner meg og hva jeg liker.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 16:33   #17
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nja..... blomster er greit. Jeg vil helst ikke ha mat på senga. Men prøv sove lenge og stå opp til ferdiglaget frokost, da snakker vi.

Gammel 18-04-10, 16:33   #18
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt blomster! Men ferdiglaget frokost er heller ikke å forakte, selv om jeg helst inntar den på kjøkkenet og ikke i sengen.

Gammel 18-04-10, 16:56   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe på senga er innertier hos meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 17:04   #20
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

et fett. Digger alle ting som viser at folk tenker på meg og ønsker å glede meg. Er faktisk også ett fett om det er sur nescafe og schtøgge blomster, i forhold til sånne småting i hverdagen er det utelukkende tanken som teller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.