|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
både her og der
|
![]() Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg elsker å få kaffe på senga, det er desidert den beste starten på dagen. Blomster er jeg ikke spesielt interessert i. Billig i drift, med andre ord.
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Må nok si blomster, selv om mange andre ting gleder minst like mye, om ikke mer. Drikker ikke kaffe!
![]() |
#3 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster! De varer jo i flere dager, mens en kaffekopp er kortvarig. Dessuten drikker jeg ikke kaffe.
![]() |
#4 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Er relativt sultefôra på begge deler, så å veie blomster mot kaffe er helt uvesentlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Blomster. Ikke drikker jeg kaffe, og te nytes best foran de store vinduene med utsikt til hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Drikker ikke kaffe, vil helst kjøpe eller plukke mine egne blomster.
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Jeg elsker hverdagsdulling, som å få kaffe på sengen og slike ting. En blomsterkvast er helt ok det, men vil heller ha litt dulling ja.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Nja..... blomster er greit. Jeg vil helst ikke ha mat på senga. Men prøv sove lenge og stå opp til ferdiglaget frokost, da snakker vi.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Det må være blomster eller en pose smågodt, men nå har jeg en veldig lite romantisk samboer, og jeg er vel ikke den mest romantiske selv. |
![]() |
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Eg blir veldig, veldig glad for blomar. Eg blir reint lykkelig av det. Kaffe er også godt, men eg vil helst ikkje ha det inn på soverommet. Veldig kjedelig å sitte der i senga og drikke kaffe syns eg. Dessutan kjem det alltid ein unge hoppande, og kaffe er dermed veldig upraktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Drikker ikke kaffe og synes mat/drikke på senga er søl.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Flybilletter til en romantisk langweekend i Roma, fikset med barnevakt og alt. Siden det er like sannsynlig som at jeg aldri mer skal bake kaker, får jeg nøye meg med en blomsterkvast, for kaffe drikker jeg ikke. Frokost på sengen liker jeg ikke, jeg må pusse tennene før jeg spiser, vil ikke ha surt morgenbelegg på maten. Hmm, det å stå opp til et dekket frokostbord, et FINT sådan, må vel være ypperlig.
![]() |
#15 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Ingen av delene.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Ingen av delene, siden jeg ikke drikker kaffe (og ingenting i sengen) og blomstene kan jeg skaffe selv. Jeg liker hverdagsdulling som vitner om at vedkommende faktisk kjenner meg og hva jeg liker.
![]() |
#18 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?Definitivt blomster! Men ferdiglaget frokost er heller ikke å forakte, selv om jeg helst inntar den på kjøkkenet og ikke i sengen.
![]() |
![]() |
#20 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva gjør deg mest glad, blomster eller kaffe på senga?et fett. Digger alle ting som viser at folk tenker på meg og ønsker å glede meg. Er faktisk også ett fett om det er sur nescafe og schtøgge blomster, i forhold til sånne småting i hverdagen er det utelukkende tanken som teller.
![]() |
|
|