|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Lager din husholdning saus selv? | |||
Ja, alltid eller nesten ubetinget alltid |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 32,49% |
Veldig ofte, men ikke alltid |
74 | 37,56% |
Vi kan lage saus selv, men det er ikke alltid vi tar oss tid til det |
41 | 20,81% |
Nei |
16 | 8,12% |
Spiser ikke saus |
2 | 1,02% |
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Ja, mer eller mindre alltid, når det kreves saus til et måltid.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Vi gjør stort sett det ja, rett og slett fordi det smaker bedre og vi da vet hva som er oppi. Det tar ikke lenger tid heller.
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du saus selv?Jepp, det er den tingen på kjøkkenet jeg virkelig er flink til. Bortsett fra de få gangene vi har bernaise-saus - det har jeg ikke prøvd meg på enda.
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Lager du saus selv?I den grad saus er nødvendig, lager jeg den selv. Ferdigsaus smaker bare salt og ekle tilsetningsstoffer uansett.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Jepp, det gjør jeg. Hjemmelaget saus smaker best. Det tar ikke noen lengre tid enn å lage ferdiglaget. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Jeg lager stort sett saus selv, med min brune saus som den absolutte højdaren. Hvit saus, rødvinssaus, peppersaus, kryddersaus osv, men bearnaise har jeg aldri prøvd. |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lager du saus selv?Nei det gidder jeg ikke. (Jeg kan ikke fordra å lage mat.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du saus selv?Vanlig hvit og brun saus lager jeg selv, men er ikke flink til å lage andre sauser. Derfor er det kun fiskeboller, lasagne og kjøttkaker jeg lager saus til, alle andre retter bruker jeg pose til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Stort sett, men det hender jeg tyr til halvfabrikata.
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Vi lager den stort sett selv, men jeg synes mange posesauser er helt ok - som f.eks. bearnaisesaus, hollandaise og enkelte soppsauser. Bruns saus tror jeg knapt jeg har lagd i hele mitt liv.
![]() |
![]() |
#17 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Lager du saus selv?Jeg kan, men jeg lager ekstremt sjelden mat. Mannen bruker stort sett posesaus, men gjerne med egen vri.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lager du saus selv?Som regel lager eg sjølv.
![]() |
#19 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Lager du saus selv?Alltid, men siden jeg ikke er så veldig flink blir den ikke alltid like god. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|