|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Vi skal ha to netter i Stockholm i sommer, på vei til Mummiland. Vi har aldri vært der før, og vet lite og ingenting om byen. Jeg vil gjerne snike inn noe shopping mellom barnevennlige aktiviteter, og vi trenger tips til både hva vi kan gjøre, hva vi bør få med oss og hvor vi kan bo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?
Det gikk visst litt fort i svingene.
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Jeg liker Skansen. Koselig å ta båt over, fint turområde, lekeplasser og kafeer, masse grønt så barna kan løpe og kose seg. Fint som avveksling til bylivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Jeg hadde en plan om å dra til Stockholm i sommer, og da hadde vi tenkt å dra på Grøna Lund, Skansen (lemurer!), og Junibakken (Astrid Lindgren). Shoppingplanene hadde jeg ikke kommet til enda, før vi plutselig hadde bestilt ferie til et helt annet land.
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Dere må spesifisere hva det er å se/gjøre på de ulike plassene. Aller mest interessert er jeg i barnevennlige aktiviteter og gode strøk for shopping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Jeg har sett noen reklameplakater med tilbud på Scandic-hotell i Stockholm, noe med bo 3 netter betal for 2. Eller noe i den duren.
![]() |
#13 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?
http://beta.stockholmtown.com/sv/Gor...amla-stan/1856
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Skansen er jeg sikker på at vil være en suksess altså. Gamla Stan er superkoselig, og man bør rusle en tur der, men jeg ser kanskje for meg at barna fort blir mettet av "koselig rusling"? (Jeg har ganske fersk og oppdatert erfaring etter at vi var i Gøteborg med femåringen i helgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Vi spiste på et utrolig kult sted som het Grill. http://www.alltomstockholm.se/restau...ticle20458.aos .Det er verdt et besøk ihvertfall, og shopping i Biblioteksgatan.
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Grøna lund, Junibacken, Gamla Stan, og Nordiska Museet.
![]() |
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Gamla stan er fint ja. Grøna Lund for ungene.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi sove og hva skal vi gjøre i Stockholm?Rusling ER opplevelser! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|