Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babylue med skaut

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 16:10   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Babylue med skaut

Ja, det er den beste forklaringen jeg kommer på. Altså, jeg kjøpte flere til storesøster og de er arvet bort. Men jeg vil gjerne ha til lillesøstrene for jeg synes at småjenter blir så fantastisk søte med slike. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe? De jeg hadde til storesøs var av merket sterntaler, kjøpt på kolleksjonssalg på Skøyen. Skal ta turen til babyshop for jeg mener at de fører det merket, men lurte på om det er noen andre steder jeg kan sjekke.

For å presisere så er jeg ikke ute etter sånne i hvitt som man gjerne bruker til pynt 17. mai, men i myk bomull og med farger.

Noen som kan hjelpe?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 14:47   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Babylue med skaut

Kan ikke hjelpe, men forstår hva du mener. Har min gamle grønnblomstrete i en skuff som jentene har brukt og skal bruke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 14:49   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker du på buff?

Gammel 20-04-10, 14:52   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På Kappahl har de ihvertfall skaut, som du ikke ville ha

Og her har de noe ekstraordinert:

http://www.mamut.net/adventura/8595b.jpg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 8595b.jpg (16,0 KB, 8 visninger)
Gammel 20-04-10, 14:57   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Tenker du på buff?

Nei hun tenker nok på noe ala de hvite, bare mykere og i farger.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 14:57   #6
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det slik du tenker på;

http://www.hufa-luefabrikk.no/defaul...36&product=160

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 15:01   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er veldig søte, og fins i mange fine mønster og farger:

http://www.facebook.com/#!/photo.php...d=329154528698

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 16:49   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

De har Sterntaler på Barnas Hus også. Ellers hadde Hufa endel fine, i hvertfall på den Bogerudbutikken jeg var innom forrige dagen.

Hempels har også endel fine luer/skaut, fåes på Babyshop og Fru Lyng.

Gammel 21-04-10, 13:30   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Oi, her hadde det kommet inn flere forslag!!! Det jeg hadde i tankene er som Dronningen sier, som de hvite, bare myke og med farge ja. Skal sjekke ut Bogerud og Babyshop! Kapp Ahl skal jeg nok unngå.

Tusen takk :-)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.