|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enda en trafikksikkerhet-video, men denne var brutal altså(Kilde: youtube.com) Denne var virkelig VOND å se på, men kanskje også viktig? Den viser virkelig hva som skjer om man er uforsiktig. En av de tingene som gjorde sterkest inntrykk var den lille babyen som døde fordi moren i stedet for å sette den i det bakovervendte setet som stod i baksetet, satte seg inn i bilen med babyen på fanget. De krasjet i relativt liten fart, foreldrene var uskadde, men desverre ikke babyen, den hadde garantert overlevd hadde den sittet i bilstolen. Jeg blir helt syk med tanke på at dette faktisk skjer! Man har ikke barna på fanget i bilen! Svigers skal få se denne, for de synes det er hysteri å ikke kunne ha barna på fanget i bilen sånn av og til, gjerne med selen rundt begge to. Nei, dette var ikke noe å se på for sutre-Iset, jeg har sittet og hulket foran pcen. Jeg liker vanligvis ikke Evanescence, men denne sangen er virkelig fin og passer godt til videoen, men det blir jo bare enda vondere å se på med den musikken.
|
|
|