|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Oppheng av plakater på barneromJeg kunne tenke meg å ramme inn ungenes plakater, men de er så store at vanlige rammer med glass i blir kjempetunge og potensielt farlige. IKEA har noen rammer med plast i stedet for glass men disse er alltid utsolgt ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppheng av plakater på barneromJeg har sett at de selger sånne lister noen steder hvor de selger plakater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppheng av plakater på barneromavsporing: hvor får man kjøpt slike store plakater? Før fant jeg i leketøysbutikker, men ser ikke noen sted nå. Br-leker har tatt over alt jo...
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppheng av plakater på barneromObs og papirhandel eller på nett: http://www.allposters.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppheng av plakater på barnerom
Nå fikk jeg flashback til min egen ungdom. *Nostalgisk*
![]() |
#9 |
nygift
|
![]() Sv: Oppheng av plakater på barneromJa vi selger slike lister i butikken hvor jeg jobber.....lekebutikk.
![]() |
|
|