|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt take away sushi i Oslo, nær Nationaltheatret / Aker brygge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glad i frukt
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Takk for tips. Kan så svakt erindre at jeg har sett i alle fall ett lite sushisted der du sier, på den siden av veien hvor man kommer ut fra Saga kino. Har du smakt sushien (kan du anbefale stedet)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?
Jeg kan anbefale Sushi of Life, den ligger som nummer to fra Nationaltheatret. Den øverste har jeg ikke prøvd, synes damene på Sushi of Life er så hyggelige. Vi stopper innom på vei fra barnehagen og tar med hjem.
![]() |
#5 |
Glad i frukt
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Sushi of Life :noterer: Da prøver vi den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Jeg husker ikke hvem av dem jeg prøvde, tror det var den andre fra nationaltheatret. Jeg skulle visst egentlig ha fra den første, for der har de glutenfri soyasaus. Men det er vel irrelevant for deg. Der jeg kjøpte var det helt fin sushi i alle fall.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Alex sushi ved Solli plass lager byens beste sushi.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Men den kan neppe karakteriseres som en billigere variant.
![]() |
#9 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Min stemme for byens beste takeout-sushi går til Mitsu i Møllergata, nesten borte ved Maridalsveien. Der får man også store og gode biter i stedet for de fislete små man får mange andre steder (det er dog en stund siden jeg har vært der, så med et lite forbehold).
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det er den jo ikke, men verdt hver krone en gang av og til.
![]() |
#13 |
Glad i frukt
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe take away sushi i Oslo?Takk for mange anbefalinger. Vi prøvde Sushi of Life, da den passet best til lommeboken og lokalitet. Synes den var grei i forhold til prisen, men ikke helt i toppklasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|