|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Når kjøper man flybilletter?Vi skal på ferie. |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Når kjøper man flybilletter?Vi har bestilt for lenge siden, de billigste billettene går først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kjøper man flybilletter?Jeg bestiller fly når jeg har bestemt meg for reiserute og ev. bestilt tur. Det kan være litt av et puslespill når jeg vil ha billig flight samtidig som billigflyene ikke har avgang/ankomst på akkurat mine reisemål de dagene jeg trenger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når kjøper man flybilletter?Kjøp så snart som mulig. Vanlige ruteflybilletter blir sjelden billigere nærmere avreise.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Når kjøper man flybilletter?Jo tidligere du bestiller, jo billigere. Antallet "billige billetter" er svært begrenset pr.avgang.
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Når kjøper man flybilletter?Så tidlig som mulig, jo lenger du venter jo dyrere blir det. Vi kjøpte vel våres i februar tror jeg det var.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Når kjøper man flybilletter?Jeg er jo så treg. Men nå har jeg omsider fått kjøpt billetter. 8300 inkludert alt med ekstra bagasje hos ryan for alle fire. Det må da være greit? |
![]() |
![]() |
|
|