Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når kjøper man flybilletter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 20:53   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Når kjøper man flybilletter?

Vi skal på ferie.

Da skal det kjøpes flybilletter tenker jeg.
Men når er det billigst å kjøpe dem? Og hvor lang mellomlanding trenger man hvis man må mellomlande?

Og hvordan kommer man seg aller billigst til Milano en lørdag og hjem fra Roma en søndag egentlig?

Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:58   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kjøper man flybilletter?

Vi har bestilt for lenge siden, de billigste billettene går først.
A
ng Milano/Roma, så er SAS billigst fra Bergen, men fra Oslo får du sikkert alt for slikk og ingenting.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 21:59   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en idé om at det er aaaaller billigst dagen før. :skal på planlagt impulshelgetur i sommer - trur eg:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 22:00   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du får billige billetter med Ryanair fra Torp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 07:51   #5
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestiller fly når jeg har bestemt meg for reiserute og ev. bestilt tur. Det kan være litt av et puslespill når jeg vil ha billig flight samtidig som billigflyene ikke har avgang/ankomst på akkurat mine reisemål de dagene jeg trenger det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 08:22   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp så snart som mulig. Vanlige ruteflybilletter blir sjelden billigere nærmere avreise.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 23:45   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jo tidligere du bestiller, jo billigere. Antallet "billige billetter" er svært begrenset pr.avgang.
Hvor skal du reise fra?
SAS flyr i alle fall både til Milano og Roma fra Oslo.

Gammel 25-04-10, 23:47   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Så tidlig som mulig, jo lenger du venter jo dyrere blir det. Vi kjøpte vel våres i februar tror jeg det var.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:42   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er jo så treg. Men nå har jeg omsider fått kjøpt billetter. 8300 inkludert alt med ekstra bagasje hos ryan for alle fire. Det må da være greit?

Nå mangler vi bare litt hotell i Roma og en kattevakt så er vi i mål faktisk.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.