|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerEr det noe nytt? Var på Lagunen i går, og jeg ble overrasket da jeg så at den ene klesbutikken hadde utstillingsdukker som var en del "kraftigere" bygget enn de vanlige pipestilkene. Er dette vanlig nå? Finnes det i flere butikker, eller er dette en butikk med ekstra store størrelser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerHvilken butikk var det da?
![]() |
#3 |
Halloen!
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukker
Det er det jeg ikke husker. Den ligger i 2.etasje, rett over Noa Noa, eller sånn ca der. Mener navnet begynte på noe med C? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerHmmm.... kan ikke huske at det er noe spesiell butikk for store størrelser på Lagunen? Og butikk på C? *Tenker*
![]() |
#5 |
Halloen!
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukker
Ja, det synes jeg også. Startet tråden for å høre om det virkelig er noe på gang i klesbransjen, eller om denne butikken er unik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerDet har jeg ikke sett her, men i New York derimot; noen ganske kraftige også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerSå bra. Det sier meg jo nemlig ingenting hvordan klærne ser ut på en modellkropp når det er jeg som skal ha dem. Eller håper de kanskje at jeg tror jeg vil se ut som de dukkene med samme klær? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hjuleglede
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerJeg har ikke registrert slike dukker i noen andre butikker enn de som selger klær i store størrelser, men om det kommer er det jammen meg på tide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerHar funnet butikken på nett nå. Den heter Carisma. Selger klær i størrelse 36-56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Klesbutikk med kraftige (normale?) utstillingsdukkerJeg har sett slike dukker, men kun i butikker som selger klær i store størrelser.
![]() |
|
|