|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Vi skal ha nytt kjøkken, og har et noenlunde romslig budsjett, dvs at vi er interessert i å vurdere andre enn ikea. Så langt har Kvik og HTH vært henholdsvis upålitelige og lite imøtekommende. Drømmekjøkken har vært helt fantastiske, men i dyreste laget. Andre vi bør sjekke ut? |
![]() |
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Hm, jeg tror jeg kanskje ville sjekket ut et annet HTH-kontor. Min erfaring er stikk motsatt av din og de har mange gode løsninger.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Sigdal eller Strai. Ellers er Drømmekjøkken helt klart overlegne på så mangt!
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Har selv kjøpt 2 kjøkken fra sigdal,og er kjempegodt fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Vi har ikke gode erfaringer med HTH da vi skulle ha bad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Vi har kjempegod erfaring med HTH. God service og det ble faktisk billigere enn IKEA med en super kvalitet og finfine løsninger.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Bulthaup er en kjøkkenprodusent/designer som jeg synes har mye fint. Aner ikke hvordan prisene er (og om det er lett å få tak her til lands), men jeg tror de er dyre. www.bulthaup.com
![]() |
#10 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Vi var veldig fornøyde med Kvik i Åsane. God service både da vi kjøpte, og da benkeplaten kom med en bitteliten skade var det kjapt en danske på pletten som slipte og fikset skaden.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!
Åh, her var det mye fiiint! Men man må nesten se og ta på et kjøkken før en kjøper det. |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
Veldig fornøyd med Ikea-kjøkken og nei, man må ikke kjøpe hvitevarer på Ikea. Det er standardmål på hvitevarer.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
Jupp, det eneste jeg har hørt er at det kan være litt mikk å kjøpe innbygningskjøleskap andre steder, men at det går å få det til.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Vi har hvit høyglans fra IKEA, spesiallaget benkeplate fra Sverige og integrerte hvitevarer fra Siemens. Det er en myte at IKEA har dårlig kvalitet på kjøkkenene sine.
![]() |
#15 |
Etylbarbital
Jepp. Med forbehold om at det er en myte så skal skrogene være de samme som Sigdal bruker. Har jeg hørt. :fullstendig_udokumentert:
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Vi er også superfornøyde med vårt IKEA-kjøkken, både før kjøp, da vi kjøpte, da de monterte og i ettertid når vi har reklamert. (På en benkeplate som var i salg fem uker og en skapdør med produksjonsfeil. De trengte ikke se tingene en gang). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Ikea selger desidert flest kjøkken i Norge i året. Hadde de hatt dårlig kvalitet, hadde det vært kjent for lenge siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Skjønner godt at Kvik ikke blir med videre i vurderingen etter en sånn respons (eller mangel på respons...).
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!Unoform har mange utrolig flotte kjøkken, men prisene er desverre også utrolige.
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse." - Jim Rohn Sist redigert av Prilla : 23-04-10 kl 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|