|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Mer om gaver?Nå blir det mye gavepjatt altså, jeg ser den
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Mer om gaver?Når noen gir meg en gave så er det viktigste for meg at de gjør de fordi de har lyst, ikke fordi de må. At de har prøvd å finne noe jeg vil bli glad for. Om det er gratis eller koster 10 000 spiller ikke så stor rolle.
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mer om gaver?Jeg setter utrolig pris på å få gaver som det er en tanke bak.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mer om gaver?Jeg blir helt oppriktig allermest glad for omtanke. En av de beste gavene jeg har fått på lenge var da svigerinnen min gav meg en sånn liten leselampe til å ha på boka når man leser på senga. Fordi hun hadde fått med seg at jeg og mannen gruffet litt om dette: Jeg "må" lese på senga, han "må" ha det mørkt. Det var omtenksomt og fint. Og kostet sikkert ikke 100 kroner.
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mer om gaver?Jeg liker ikke å ønske meg noe. Det blir bestilling i mitt hode. Så jeg ønsker at folk skal gi meg en gave som de vet passer perfekt til meg uten at jeg har sagt noe om det. Pris er underordnet. Jeg kan gjerne få gratis, blå stauder fordi den som gav meg dem vet at jeg samler på det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Mer om gaver?De beste gavene er de jeg ønsker meg, men ikke har sagt at jeg ønsker meg.
|
|
|
#7 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mer om gaver?Når jeg gir bort gaver er det hyggelig om det er noe vedkommende mottaker ønsker seg eller trenger.
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Mer om gaver?Det aller beste er å få gaver man ikke visste at man ønsket seg. Som da jeg fikk Kindle av mannen.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Mer om gaver?
|
|
|
#10 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Akkurat!
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Eg liker å få ting som er MEG, om det koster 20 kr eller 200 spiller ingen rolle. Bare giveren har "sett" meg og den eg er. Kanskje derfor eg legger mykje omtanke i gavene eg gir til andre. Leiter som regel til eg finner akkurat den rette.
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Mer om gaver?Jeg vil gjerne gi gaver som "treffer" personen som skal ha det. Noe de har ønsket seg eller som andre her sier, har gitt uttrykk for at de ønsker seg uten å vite det selv.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Må bare signere denne. |
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Mer om gaver?At giveren har brydd seg såpass mye at vedkommene i hvert fall har forsøkt å gi meg noe jeg blir glad for. Om det ikke akkurat er midt i blinken, så er det helt greit, men gjentatte bomskudd forteller meg at her ligger det ikke mye omtanke bak. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Mer om gaver?Både når jeg får og gir gaver, så ønsker jeg at det er noe mottaker trenger (kanskje uten å vite det selv), ønsker seg (gjerne uten å ha uttalt det i forbindelse med gavekjøp) - og selvfølgelig blir glad for.
|
|
|
#16 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Mer om gaver?Jeg prøver å følge med når jeg snakker med gavemottakerne mine i løpet av året. Altså, jeg tenker ikke "aha, dette kan bli en fin gave" hele tiden, men av og til nevnes det noe i en setning, noe som kan gjøres om til en gave. Slike ideer skriver jeg et sted, når jeg husker det, that is, og ser på når det er aktuelt med gaver. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Borte
|
Sv: Mer om gaver?På bursdagen min fikk jeg gaver av mannen og ungene som jeg satte utrolig stor pris på, og Vesla på syv hadde vært med å plukke dem ut og lagt stor omtanke, oppmerksomhet og kjærlighet i hver gave. Mannen min har virkelig fått en genial liten gavekjøpehjelper i henne.
|
![]() |
|
|