|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Optiker i TrondheimNoen som kan anbefale meg en god, og ikke alt for dyr, optiker i Trondheim? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Optiker i TrondheimJeg også bruker Brilleland. Da jeg skiftet fra en annen optiker fikk jeg plutselig flere tusen kroner billigere linseavtale pr år fordi Brilleland har spesialavtale med en leverandør. Jeg brukte veldig dyre linser da, de som var dyrest på markedet akkurat da. Jeg tålte ingen andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Optiker i TrondheimSynsam på City Syd har i allefall hatt veldig dyktige optikere. Jeg har ikke gode erfaringer med Brilleland. Ja, de har mye bedre priser på glass og innfatninger, men jeg har ikke gode erfaringer med synstester og uttak av glass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optiker i TrondheimSjøhaug og Sande i midtbyen.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optiker i TrondheimJeg bruker Specksavers, og har brukt de i mange år.. Startet der i 1986-87 mener jeg, og da het de Brillehuset
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Optiker i TrondheimJeg brukte Brilleland før, men nå bruker jeg Iversen i Nordre gate, siden jeg får jobbebriller gjennom jobb og min bedrift bare bruker dem. Brilleland er gode og rimelige og yter flott service, var min erfaring. Iversen er også gode, men tar seg alt for godt betalt når det er arbeidsgiver som betaler,og de har litt for mange sure folk bak kassa. I tillegg har de jevnt over skrekkelig dyre innfatninger. Jeg hadde gladelig brukt Blilleland fortsatt, hadde jeg hatt valget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glad
|
![]() Sv: Optiker i TrondheimVært på City Syd siden 2004. De er flinke, samt at de sender ut forslag til ny time hvert tredje år. Passer fint for surrete meg som ellers kan være litt treg når det gjelder slikt.
![]() |
#10 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Optiker i TrondheimTakk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|