Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Optiker i Trondheim

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 14:18   #1
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Optiker i Trondheim

Noen som kan anbefale meg en god, og ikke alt for dyr, optiker i Trondheim?

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 15:00   #2
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Optiker i Trondheim

Jeg bruker Brilleland, og er veldig fornøyd med dem.

Gammel 01-05-10, 22:54   #3
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Jeg også bruker Brilleland. Da jeg skiftet fra en annen optiker fikk jeg plutselig flere tusen kroner billigere linseavtale pr år fordi Brilleland har spesialavtale med en leverandør. Jeg brukte veldig dyre linser da, de som var dyrest på markedet akkurat da. Jeg tålte ingen andre.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:35   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Synsam på City Syd har i allefall hatt veldig dyktige optikere. Jeg har ikke gode erfaringer med Brilleland. Ja, de har mye bedre priser på glass og innfatninger, men jeg har ikke gode erfaringer med synstester og uttak av glass.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:37   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sjøhaug og Sande i midtbyen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:43   #6
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg bruker Specksavers, og har brukt de i mange år.. Startet der i 1986-87 mener jeg, og da het de Brillehuset

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:55   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte Brilleland før, men nå bruker jeg Iversen i Nordre gate, siden jeg får jobbebriller gjennom jobb og min bedrift bare bruker dem. Brilleland er gode og rimelige og yter flott service, var min erfaring. Iversen er også gode, men tar seg alt for godt betalt når det er arbeidsgiver som betaler,og de har litt for mange sure folk bak kassa. I tillegg har de jevnt over skrekkelig dyre innfatninger. Jeg hadde gladelig brukt Blilleland fortsatt, hadde jeg hatt valget.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:57   #8
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vært på City Syd siden 2004. De er flinke, samt at de sender ut forslag til ny time hvert tredje år. Passer fint for surrete meg som ellers kan være litt treg når det gjelder slikt.

Gammel 01-05-10, 23:59   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid brukt Interoptik.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 20:22   #10
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Takk for svar.

Ikke at jeg ble så mye klokere, men jeg skal vel få valgt meg en.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.