![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?NAF sitt eget kredittkort er det en får mest bensinrabatt på, men da må en være NAF medlem, så om en ikke skal være det så lønner det seg vel ikke bare for å få tilgang på bensinkortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?Jeg fikk et TIC kort fra Statoil den gang jeg jobbet hos Visma.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?NAF sitt masterkort brukt på Statoilstasjoner gir mest rabatt. Sjekk det ut hvis du likevel er medlem.
![]() |
#6 |
Øyboer
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?NAF sitt er best ja. Er vel opp mot 70øre literen. Før var Kash bra også, men nå har de gått ned i prosent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?SJekket på nett. NAF-rabatt på 30 øre/liter i tillegg til den ordinære rabatten på 4% for dette kortet. Rabatten på 4% trekkes fra etter at de 30 ørene er trukket fra bensinprisen. Det er Mastercard
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?
Hvis du da har en literpris på 11 kroner så vil det si en rabatt på hele 0,73 øre pr. liter når du fyller på Statoil. Det har ikke jeg funnet noen andre kort som matcher. Passer en i tillegg på å følge med på litersprisene på drivstoff med at det ofte er billigere mandag morgen og torsdag ettermiddag/kveld, så kan en spare enda en god del pr. liter i forhold til å bare fylle når det passer en og da kanskje ukeprisen er høyest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?Jeg bruker 365Privat. (http://www.drivstoffkort.com/365priv...stoffkort.html) Det er best om du fyller hos en Esso-stasjon. Der får jeg 3.65% rabatt på kortet + 30 øre ekstra Esso-rabatt. Sparer ca 80-85 øre per liter, avhengig av hvor dyr bensinen er når jeg fyller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?Pleide å få 0.50 øre i rabatt som Statoil ansatt på Statoil, men nå får vi "bare" 0.30 øre. Kommer til å skaffe meg et annet kort.
![]() |
#11 |
Står på egne ben
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?Vi har også byttet til 365 privat nå og fyller på Esso. Kuttet ut Naf kortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mest gunsige bensinkortet?
Søkt nå. En kollega fortalte om det for en stund siden. Litt rart å skulle fylle hos Esso og ikke Statoil.....
![]() |
|
|