|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Vi sliter sånn med å velge kjøkken til det nye huset vårt, og er det ikke prisen det er noe i veien med, så er leverandøren helt håpløs på service (les: HTH og Kvik). Men nå kom jeg over JKE, og de har jo mye fint til svært så forskjellige priser. Noen som vil dele av sine erfaringer med JKE? |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Vi har hatt kjøkken fra JKE Design i tre og en halv måned, og det har i alle fall ikke falt fra hverandre ennå.
![]() |
![]() |
#3 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Vi har hatt kjøkken fra JKE i 3-4 år og er strålende fornøyde!
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?So far so good. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?
Ja, hvis det blir høyglans må det bli hvitt, i så fall. Men jeg heller mot matt/vanlig hvitt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Vi har JKE-kjøkken. Tror jeg.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Hvis du ikke har håndtak, må du regne med en del dritt fra fingerene der hvor man tar mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kom ut av tellinga.
|
Men det må du vel om du har håndtak også - ergo må det vaskes der man tar like ofte som om man hadde håndtak.
![]() |
#10 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?JKE hadde mange flotte løsninger og muligheter, den gangen vi skulle ha nytt kjøkken(for lenge siden).
![]() |
#12 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Her jeg bor nå er det JKE-kjøkken som sikkert er 15-20 år gammelt. Finnes ikke slitt, men skruene i dørhengslene har vært løse og forårsaket slitasje på skrogene. Så dersom kvaliteten er den samme nå og man passer på skruene, virker det som man kan ha et JKE-kjøkken til man dør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Det finnes jo ikke en ting snart som ikke har vært spurt om på FP, så jeg drar opp igjen denne tråden siden jeg skal bygge hus og vurderer JKE-kjøkken etter å ha sett mye av utvalget på Instagram og var innom og snakket med dem i dag. De fortalte at prisen lå på rundt det samme som Ikea og at kvaliteten er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Noen venner av oss har JKE-kjøkken. Gode løsninger, flink konsulent(akkurat hun som solgt dem kjøkken er en legende i kjøkkenverden her i distriktet. Har vært på Huseby i mange år), pene fronter og kjapp service om det har vært noe.
![]() |
#16 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Jeg vil bare si at vi fremdeles er veldig fornøyd med vårt 9 år gamle JKE-kjøkken!
![]() |
#17 |
fri
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Så bra! Ble veldig imponert over servicen da jeg var innom i dag. De er hyggelige på Ikea også altså, der er det jo mer samlebånd over veiledningen synes jeg. Og så har de jo mye større utvalg i farger og utførelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Vi har også sett på JKE, men kan ikke akkurat si meg enig i at prisene er på IKEA-nivå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vi tar bare på selve håndtaket, så nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
X First Lady
![]() Sv: Noen som har erfaring med JKE-kjøkken?Har nettopp vært og tatt ut kjøkken fra JKE med min mor til hennes nye bolig. Tror det kommer til å bli kjempebra. Mange ulike typer og ulik kvalitet/pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|