Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male spisebordet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 00:50   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Male spisebordet

Jeg vil male vårt kirsebær spisebordet. Den skal males i hvit!! Hvilken typen maling kan jeg bruke til dette? Jeg tenker at den må være en maling som tåler litt har brukt fra to små gutter. Skal skal også male platen på stolene.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 08:23   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male av spisebordet

En venninne av meg har gjort dette og det ble veldig bra. Jeg aner ikke hvilken type maling hun brukta da desverre.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 09:27   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bengalack gjør jo susen på det meste!

Gammel 29-04-10, 09:34   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Bengalack gjør jo susen på det meste!

Oh Yeah!

Jeg har bruk bengalakk på stolene mine, ble veldig blankt og fint. På bordet har jeg bruk en annen halvblank maling og lakkert platen. Ved evt en oppfreshing, kommer jeg til å droppe lakken men a bengalakk på bordplaen iseden.

Gammel 29-04-10, 10:40   #5
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Male spisebordet

Her må jeg abonnere Satt her en dag og lurte på om jeg skulle male vår kirsebær spisestue hvit i stedet for å selge den og kjøpe ny

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 10:41   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

@Botero: Stikk innom malingsfabrikken i Godvik. Der har de alt du trenger, til en ikke så verst pris.

Gammel 29-04-10, 10:49   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Bengalack, ja! Husk å grunne med heftgrunn først. Lykke til!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 21:00   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Vi har malt vårt spisebord med gulvmaling. Det var mørklakket furu. Ble vasket godt og pusset lett over med fint sandpapir. To strøk med gulvmaling gjorde susen. Bordet er i daglig bruk, har tre unger, og malingen holder godt!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 22:33   #9
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Tusen takk for hjelpen jenter!! Bilder fra før og etter kommer. Jeg vil gjerne ser dinne bilder Snø! må ta en tur til Godvik da!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 21:54   #10
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

Tusen takk for hjelpen jenter!! Bilder fra før og etter kommer. Jeg vil gjerne ser dinne bilder Snø! må ta en tur til Godvik da!!

Jeg får ikke begynt enda, må male ferdig to soverom, ett skap, ett skatoll og en lekestue først

Men bilder kommer når jeg setter i gang

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.